System 50 pleisters

Gebruikersavatar
ada
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 nov 2012, 15:21
Gender: Vrouw
Locatie: hoogvliet

Re: System 50 pleisters

Bericht door ada »

Ik heb jarenlang systen 100 gebruikt, je bloedwaarde moet tussen de 300 en 400 zijn.(estradiol) Dan is alles oké.
Maar bij mij was mijn estradiolwaarde ineens 600 dus te hoog en wil de endocrinoloog naar systen 50 vandaar.
En bij opnieuw bloed prikken mijn waarde weer onder de 400 is mag ik naar systen 75. (over 3 maanden)
Het Vu is daar voorzichtig mee en ik denk dat iedereen anders op hormonen reageer.
Wees je zelf en niet een ander
yasmin
Berichten: 143
Lid geworden op: 21 jul 2015, 18:42
Gender: Transgender

Re: System 50 pleisters

Bericht door yasmin »

Toen ik een bloedtest deed voor me hormonen zagen ze dat ik al van mezelf al veel vrouwelijke hormonen had ze dachten dat ik al vrouwelijke hormonen had gebruikt wat niet zo was misschien vandaar dat ik system 50 had
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: System 50 pleisters

Bericht door Saskia »

Ik had system 100 van 2 maart tot 10 juni. Maar na de 3 maands controle, 18.mei, was mijn estardiol waarde op 743. Op 10 juni werdt ik gebeld dat het veel te hoog was en moest de pleister halveren, dus werd het 50 per 3.5 dag ipv 100.
Afglopen maandag half jaar controle gehad. hoor 8 septemder hoe de waarde dan is en wat de gevolgen zijn. ben zeer benieuwd.

overigens had ik op 2 maart een estardiol waarde van 118 dus voor dat ik hormonen kreeg. Is dat een normale hoogte? Het werd nl niet als afwijkend gemerkt maar de 16 van testosteron wel (omdat men mijn geslacht had veranderd).

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)