mtf financieel

Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: mtf financieel

Bericht door Anon20210626 »

Tsja ik ga die uitdaging dus niet uit de weg en mijn werk is niet licht te noemen . Gewoon oa montage En geen administratief baantje .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
aurora
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 aug 2015, 22:00
Gender: Trans MtF

Re: mtf financieel

Bericht door aurora »

installatie-techniek zij je toch rene? heel dapper dat je je dan zo durft te laten zien. waarschijnlijk heb je je diploma al en werk je er al een aantal jaren.
ik werk bij mijn bedrijf pas een jaar, zit aan het eind van mijn niveau 2 opleiding. mijn bedrijf neemt jaarlijks 15 leerjongens aan waarvan 3 het halen. ik ben een nummer :P geen persoon voor dat bedrijf. als ik dat soort dingen vertel (wat ik het liefste wil) ben ik exit. als ik me aanemeld heb bij het Vumc, en ik word benaderd, zal ik waarschijnlijk mijn opleiding hebben gehaald, waardoor ik kan doorstromen naar een baan wat beter bij mij past.
yeet
aurora
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 aug 2015, 22:00
Gender: Trans MtF

Re: mtf financieel

Bericht door aurora »

maar genoeg over mijn baan. ik meld me morgen aan bij het vumc. en regel alles. Veronica bedankt voor je hulp en uitleg.
yeet
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: mtf financieel

Bericht door Veronica »

aurora schreef:maar genoeg over mijn baan. ik meld me morgen aan bij het vumc. en regel alles. Veronica bedankt voor je hulp en uitleg.
Graag gedaan :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: mtf financieel

Bericht door Anon20210626 »

Het bedrijf waar ik werkzaam was, is eind februari failliet gegaan en afgelopen juli ben ik benaderd om weer iets in die richting te gaan doen . Ik verstop me idd niet en makkelijk is het niet maar het is zeker niet onmogelijk ..... Ik had ook het idee , twee jaar geleden , dat zodra dit bekend zou worden dat mijn tijden in de buitendienst over zouden zijn . Nadat ik mijn baan was kwijtgeraakt dacht ik dat helemaal maar ik sta er toch .
Soliciteren als vrouw in transitie moet je trouwens ook niet onderschatten . Het is eenvoudiger een baan te behouden als er een te vinden ........ Maar als je je aanmeld doe je dat mijns inziens omdat alle andere keuzes weggevallen zijn .....en het eigenlijk onvermijdelijk is .

Je gaat je ook aanmelden las ik net , sterkte

X
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: mtf financieel

Bericht door Emma »

Mooi onderwerp. Ik heb het wel even verplaatst naar 'medisch' omdat de openbare vraagbaak bedoeld is voor vragen en oproepen van gasten.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Yentl
Berichten: 277
Lid geworden op: 05 jun 2015, 14:52
Gender: Trans MtF

Re: mtf financieel

Bericht door Yentl »

Sterkte Aurora.
Sweet kiss of goodbey
fenna
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 apr 2015, 11:13
Gender: Vrouw

Re: mtf financieel

Bericht door fenna »

soms kun je het treffen ...
De eerste reactie van de directeur van het bedrijf waar ik werk: "Je blijft toch wel je werk doen??"
Overigens doe ik voor dat bedrijf chauffeurs werk in een branch waar dat voor 99,9% door mannen wordt gedaan. Veel tillen en doen
Ik was 2 jaar in dienst toen ik mijn mededeling dropte bij de baas en heb onlangs de 12,5 jaar-in-dienst bonus mogen ontvangen ;)

Wat ik ermee wil zeggen Aurora, geef je baas niet te snel op ;)

Fenna
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: mtf financieel

Bericht door Veronica »

Als mensen nou eens eerst lezen wat Aurora zei betreffende haar werk en opleiding, VOORDAT ze reageren...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding