Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gonadotropin relasing hormon agonisten

Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Gonadotropin relasing hormon agonisten

Bericht door Fay »

In welk opzicht?

je brain maakt het plaatje mooier of juist niet of beide?

Begrijp het wel, zelf content zijn met je verschijning en dan zie je fotos terug en denk je, wtf!

Fay
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gonadotropin relasing hormon agonisten

Bericht door Emma »

Nee, je hersenen toveren nog je gezicht van vroeger voor je.

Ik heb wel eens verteld dat ik op een avond doodmoe de badkamer in liep en min of meer per ongeluk in de spiegel keek, maar mezelf niet herkende. Als ik moe ben ben ik niet op mijn mooist om het zachtjes uit te drukken, maar ik werd dus door een mij onbekende vrouw aangekeken.
De volgende ochtend zag ik weer gewoon degene die ik al jaren ken.

Vreemde ervaring.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Gonadotropin relasing hormon agonisten

Bericht door Fay »

Dat herken ik deels, dat ik nog steeds het id heb dat ik nog man ben wat ik nooit ben geweest maar die oude identiteit, die blijft lang hangen, in je hoofd, tis moeilijk toetsen hoeveel je bent veranderd zowel innerlijk als uiterlijk zonder dat anderen je daarin bevestigen

Fotos terugkijken geven onmiddelijk het ohja gevoel,van ohja, zo zag ik er toen uit , en je bent wel veel veranderd

Fay
Gebruikersavatar
Beardelady
Berichten: 324
Lid geworden op: 01 jan 2015, 11:32
Gender: Vrouw

Re: Gonadotropin relasing hormon agonisten

Bericht door Beardelady »

Wat betreft het brein. Ik beschrijf even iets en ik vraag mij af of jullie, Fay en Emma, ook dit bedoelen of kennen.

Namelijk doordat ik een kalende kruin heb draag ik pruik (<- een rot woord voor mij).. Ik heb tijden alleen mezelf gezien door naar de selfies kijken die maakte. Totdat ik laatst eens de tij genomen heb om eens langer in een spiegel te kijken. Ik wisselde van ruimte om mezelf onder ander licht te zien..

Eerst zag ik echt nog erg veel man in mijn gezicht.. Maar gaande weg begon ik mijn vrouwelijke features te zien die ik in het begin echt niet zag.

Het lijkt erop dat het brein inderdaad zelf de boel om moet zetten en wennen asn de nieuwe gedaante... Is dit een bekent fenomeen? Is er een naam voor?
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Gonadotropin relasing hormon agonisten

Bericht door Fay »

poeh, moet ik zlf eerst eens gaan testen, ik kijk mezelf nie heel lang aan in de spiegel, maar vreemd vind ik je bevindingen iig niet

Fay
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gonadotropin relasing hormon agonisten

Bericht door Emma »

Ik zal later vandaag even de tijd nemen wat foto's op een rij te zetten... Mijn brein doet vervelend met foto's: aan de ene kant is het net als in de spiegel kijken, dus steeds dezelfde persoon zien, maar aan de andere kant zijn de verschillen stuk voor stuk gewoon zichtbaar en kun je er niet omheen...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]