Doorverwezen

Nicolette
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 mei 2015, 12:36
Gender: Trans MtF

Doorverwezen

Bericht door Nicolette »

De oude post:
Spoiler:
Hoi!
Sorry voor het hijacken van dit thread, maar 't was zo relevant;
Ik heb mij laten inschrijven door mijn arts (hij heeft 't afgelopen weekend als het goed is heeft gedaan), wie heeft gezegd dat ik nog even misschien zou moeten bellen met 't een of 't ander, maar ik was zo opgelucht dat hij het überhaupt ging doen dat ik eigenlijk helemaal niet zo goed weet wat ik nou moet doen. Beetje als een waas langs me heen gegaan -- kan iemand me vertellen wat ik nou precies moet doen? Of moet ik gewoon wachten tot er een brief in mijn brievenbus ligt?

Sorry als je 't vervelend vind Quintino, dan moet je 't maar zeggen, maak ik mijn eigen draadje aan :)
Aangezien het nu een nieuw thread is dacht ik dat ik de stelling maar even herschreef.

Mijn vraag is aldus:
ik heb mij door mijn arts laten inschrijven bij het UMCG, als het goed is heeft hij dat afgelopen weekend doorgevoerd. Wat ... nu?
Wat gebeurd er nu? Krijg ik een brief? Moet ik bellen?
Ik heb echt geen flauw idee.
Halp!
Laatst gewijzigd door Nicolette op 30 sep 2015, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Doorverwezen

Bericht door Emma »

Tja, als je het zelf al als hijack herkent kun je het verwachten... Onderwerp gesplitst.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Nicolette
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 mei 2015, 12:36
Gender: Trans MtF

Re: Doorverwezen

Bericht door Nicolette »

Hahah vind 't ook niet erg hoor, ik dacht alleen, misschien is 't relevant genoeg :)
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: Doorverwezen

Bericht door doll89 »

Ik kreeg zelf een brief, maar je kunt altijd even bellen of mailen wat de gang van zaken is. Dan heb je direct contact gelegd en weet je het zeker!
Nicolette
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 mei 2015, 12:36
Gender: Trans MtF

Re: Doorverwezen

Bericht door Nicolette »

Oké, ik heb dus even gebeld, maar blijkbaar is mijn aanvraag niet binnen.
Ik baal echt als een stekker, want de praktijk van mijn arts is pas 8 oktober weer beschikbaar.
Awesome.
FML.

Edit: Bedankt voor je respons, doll89; als ik niet had gebeld had ik zo nog twee weken gewacht.
De irritatie is natuurlijk niet op jou. Ik baal gewoon als een stekker.