Nieuwe chat! Zie dit topic.

RLE

Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: RLE

Bericht door Silvia_weg »

vind het moeilijk om me n rode jurk voor te stellen waar geen panty /legging bij past..hooguit de verkeerde...tenzij de jurk in zn geheel niet goed is...
vreemde fashion tips op isis !
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: RLE

Bericht door jacqueline »

zwart 15 den kan toch niet verkeerd zijn? Het was wel een kort jurkje....
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: RLE

Bericht door Gabriël »

Raar hoor. Naar mijn idee kan onder elke jurk een panty. Vaak ziet dat er ook een stuk mooier en eleganter uit dan zonder panty, vind ik.
En die foundation... Ach, veel biologische vrouwen hebben ook onwijs veel moeite met het vinden van de juiste kleur foundation, dus daar zou je niet te zwaar aan moeten tillen als het eens mis is gegaan. Vandaar dat al die damesblaadjes vol staan met hoe je de juiste kleur foundation moet kiezen. Het is gewoon lastig. (zeker omdat in winkels toch altijd een ander licht is dan buiten, dus in een winkel een matchende kleur zoeken is ook een haast onmogelijke opgave)

En over de RLE met of zonder hormonen, ik denk dat hormonen het een stuk makkelijker maken. Ik klink als een vrouw met mijn hoge stem en ik heb nog steeds enorme heupen (wat ook erg lastig is om een goeie herenbroek te vinden: had laatst een maat M die eindelijk om mijn bovenbenen paste, maar die moest ik wel nog even 18cm innemen in de taille....), dus ik zal blij zijn als ik over een paar jaar aan hormonen kan beginnen en er ook mannelijker ga uitzien/klinken. Voorlopig word ik door mensen helaas nog steeds aangezien als vrouw. (maar goed, ik blijf doorgaan.)