Nieuwe chat! Zie dit topic.

Borst constructie mogelijk weer vergoed!

Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Borst constructie mogelijk weer vergoed!

Bericht door Ilse »

Dat nieuwsbericht had ik toen ook al gelezen Danielle en ik had er later ook niets meer van over gelezen.

De gedachte alleen al, was alleen al fijn, maar ik ben bang dat wat Veronica schrijft wel eens juist kon zijn en dan nog is het maar afwachten vermoed ik.
Transvisie gaf zelf ook wel aan dat dit nu wel een heel mager resultaat was en dat ze verder gaan met hun strijd, maar ik weet het niet hoor, maar hoop zeker wel dat ze resultaten kunnen boeken.
Zelf had ik toch wel een beetje de hoop dat ze juist nu na de oproep uit maart dit jaar van minister Schippers al veel meer hadden kunnen bereiken in samenwerking met TNN, maar viel even behoorlijk tegen.

Tijdens de voorlichtingsavond van de VU maakte de plastich chirurge die voornamelijk aan het woord was, toch nog een opmerking dat deze zorg nu uitonderhandeld wordt voor 2017.
Dus wie weet en als VU zich er werkelijk mee gaat bemoeien is hun stem waarschijnlijk veel meer waard dan 1000 van onze stemmen.

Zelf had ik wel op meer steun gehoopt vanuit de politiek, vooral uit de hoek van D66 met Pia Dijkstra en Vera Bergkamp, omdat je juist de politiek wel nodig hebt, maar ook zij hebben, zoals het er zich nu laat aanzien, weinig aan kunnen doen.
Groetjes,
Ilse