Ontharing geniale gebied zonder laser

Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door Arike »

Hmmm genitaal ontharen viel mij ook zwaar tegen vergeleken met mijn gezicht...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door NaomiClareNL »

Dat genitale ontharen is een van de redenen dat ik naar Thailand wil voor de operatie. Ik zie dat niet zo zitten om de een of andere reden.

Hmm zie nu net pas dat de titel "Ontharing geniale gebied zonder laser" is :o . Mijn geniale gebied heeft afgelopen zomer aardig wat haar verloren door de hormonen. Daar komt geen laser ook maar bij :lol:
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door kmmy »

Arike schreef:Hmmm genitaal ontharen viel mij ook zwaar tegen vergeleken met mijn gezicht...
Wh000t Ik ga al dood van de pijn bij ontharing in mijn gezicht.


@NaomiClareNL
Heb je dat ook al geregeld met de zorgkostenverzkeraar enzo? Ik denk er namelijk ook over.
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door NaomiClareNL »

kmmy schreef:@NaomiClareNL
Heb je dat ook al geregeld met de zorgkostenverzkeraar enzo? Ik denk er namelijk ook over.
Nee nog niet. Dat was ik van plan vanaf nu te gaan doen ware het niet dat het VUmc in de persoon van dr. Van Trotsenburg daar een stokje voor gestoken heeft door een veto uit te spreken waardoor ik niet bij hen op de wachtlijst kom te staan voor de operatie en dus ook geen verwijsbrief voor de Thaise chirurg van ze kan krijgen. Zoals ik het nu kan bekijken gaat me dit geintje 9 maanden extra kosten voor een totaal van minimaal 23 maanden VUmc-RLE, bovenop het bijna jaar dat ik al bij Van Hengel gedaan had.
In tijd dan want wat de financiële consequenties zullen zijn is nog niet in te schatten maar over 9 maanden zit ik in de bijstand als ik geen werk heb gevonden en dan gaat mijn kleine, bijna groot genoeg om een Thaise operatie voor te schieten, kapitaaltje langzaam maar zeker op aan mijn hypotheek...
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door kmmy »

Hey. Ik ga aanvraag voor vergoeding doen voor genitale ontharing met Elektrisch ontharen. Weet iemand wat ze zouden moeten vergoeden. Ik weet dat het met laser 10 behandelingen zijn. Maar elektrisch is per behandeling goedkoper, maar er zijn er wel meer nodig
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door Hedwich »

Ik ben al een klein jaar bezig, eenmaal per week een halfuur en sinds april tweemaal per week. Het lijkt een gebed zonder einde te worden...
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door Joyce »

Hoi Hedwich

Bedoel je nou gebed of gebied (lol :wship: )

Even serieus, kreeg je nou nog een gedeelte vergoed?

Jacinda
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door Hedwich »

Omdat het haar altijd blonder is aan de andere kant van de venusheuvel...

ik krijg een gedeelte vergoed vanuit het VU. Pas na groen licht dus. In totaal 24 keer een half uur. Dat is niet genoeg voor het benodigde gebied helaas. Ook ben ik blij op tijd te zijn begonnen, omdat ik mijn toezegging pas dit jaar april kreeg. Ik ben vorig jaar augustus al begonnen.

Een halfuurtje voor eigen rekening kort mij E 34,50.
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door kmmy »

Hmm 24x is beter dan niets. Meer mensen deze ervaring met vergoeding voor 24x? Volgens mij is 10x laser duurder

Ik heb vandaag een brief gestuurd naar zilveren kruis. Heb geschreven dat er naar verwachting ten minste 40 behandelingen nodig zijn. Betaal het vooralsnog maar zelf van mijn studielening. Ik betaal 40 euro per half uur.
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Ontharing geniale gebied zonder laser

Bericht door Hedwich »

de vergoeding vanuit het VU is of 6 keer laseren a E 150,- of voor hetzelfde bedrag elektrisch (24 keer halfuur dus). Maar elektrisch heb je sowieso meer behandelingen nodig dan die 24.