Decapeptyl

Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Decapeptyl

Bericht door Anon20180501 »

Ik had wel begrepen dat jij niet degene was die bestrafte, Naomi. :) Is inderdaad pech hebben dat je hoorde van de 2nd-opinion in een periode dat de meesten vakantie vieren zijn, zeer frustrerend.

Ik ben altijd wel een binnenvetter geweest en kropte mijn woede op tot die in alle hevigheid uitbarstte wanneer nare en vervelende gebeurtenissen zich parallel voordeden. Pas toen ze de inrichting van mijn eigen leven aan mijzelf overlieten en men serieus naar me ging luisteren en niet de deur dichtgooide als ik mijn mening gaf ben ik rustiger, direkter en openerer geworden. Vanaf dat moment werd ik verbaal en fysiek weerbaarder tegen negatieve impulsen van buitenaf maar ook mijn gezondheid verbeterde. De hormonenkuur (en spiro en estro tabletten tegelijkertijd) die ik op eigen initiatief begonnen was kon ik heel goed verdragen wat eerder zeker niet het geval zou zijn geweest. Ook bijzaken van het leven die me altijd tegen hadden gezeten gingen meezitten.
ik zou dus nooit zover zijn gekomen als ze mij niet de ruimte hadden geven, serieus naar me geluisterd hadden en mijn latent aanwezige opbouwende ideeen en initiatieven de kans hadden gegeven zich te ontplooien.

ik hoop voor je dat het hele team van het VUMC zich aan jou aanpast in plaats van andersom, dan zal het allemaal wel goedkomen met je, Naomi.

Sterkte, succes en liefs, Daniela