Nieuwe chat! Zie dit topic.

Helemaal blij! Gelukt!

Gebruikersavatar
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Re: Helemaal blij! Gelukt!

Bericht door leonie »

ik ben belgische , uit antwerpen , woon nu in het zuiden van bretagne-frankrijk , in het departement Morbihan , ben in behandeling bij het UZ gent , sta nu aan men 6de maand androcur 50 mg en dermestril 100 = vrouwelijke hormonen .

ik heb tot nu toe geen klachten over het UZ gent , kom nu alle 3 maanden naar UZ gent voor controle .men srs is normaal voorzien in het najaar van 2013 door dokter monstrey waar ik al een eerste contakt heb mee gehad , dan is men transitie en men gender probleem ver opgelost , men transitie heeft dan een goede 2 jaar geduurd .

nu kom ik op controle op 28 augustus , en ga logopedie volgen 3 weken , elke dins en vrijdag om te proberen men stem 30 % meer vrouwelijker te krijgen , heb dan ook een controle bij endocrinologie dokter T'soeng voor de homonen en de androcur , en later die dag met pschychiator Heylens .
ik vind de zorg of service heel goed , alleen , als je de eerste keren komt naar het UZ gent kan het wel even zoeken zijn , wanr het is daar groot , je kan gewoon binnenrijden en naar de parking binnen in het zoekenhuis rijden .
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Gebruikersavatar
Anne1957
Berichten: 166
Lid geworden op: 30 mar 2012, 14:41
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Helemaal blij! Gelukt!

Bericht door Anne1957 »

Hoi Leonie,

Dank voor de voor mij meer dan waardevolle informatie. Zo krijg ik een beetje een beeld.

Groetjes,

Anne