Diagnostiek Fase

Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door J1nny »

Ik kom met mijn lief aan bij het VUmc, ben ik al 20 jaar mee samen, en dat doen we nog wel 20 jaar......
Maakt het wel gemakkelijker denk ik, een vaste relatie....
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door jacqueline »

yep...jouw lief heb ik al gezien bij de vu, hebben ik en mijn lief nog mee gepraat, jou heb ik nog niet gezien.....Wat wel duidelijk is is dat jouw lief er heel anders in staat dan mijn lief.
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door Tyler »

Ben vandaag met Chris naar Alwin geweest. Chris is een ex van me maar we zijn nog steeds hele goede vrienden en werken ook samen. Alwin wilde weten hoe onze relatie was en hoe Chris mijn transitie zag en hoe hij vond dat anderen er op reageerden. Het grappige is dat we elkaar een beetje uit de kast hebben geholpen. Hij mij met mijn man zijn en ik hem met zijn bi zijn. Super handig. Het was een heel aangenaam gesprek. Geen rare vragen, gewoon een soort kennismaking zodat Alwin wist wie ik het meeste als vangnet zou gebruiken en hij had er wel vertrouwen in dat ik op hem nog steunen als het nodig was. Heel relaxed. Nu nog het 2e deel van mijn levensverhaal en that's it. Ik heb het nummer van degene met wie ik een afspraak voor second opinion moet maken al mee gekregen en dan is het klaar. AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door J1nny »

jacqueline schreef:yep...jouw lief heb ik al gezien bij de vu, hebben ik en mijn lief nog mee gepraat, jou heb ik nog niet gezien.....Wat wel duidelijk is is dat jouw lief er heel anders in staat dan mijn lief.
Ik was toen een halve meter papier invullen....... :lol:
Stuur in een PB even een mailadres, krijg je over de mail een redelijk recente foto....
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door Paul »

Spannend Tyler, wanneer is de volgende afspraak daar?
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door Holden »

Nog maar enkele dagen en ik hoor of/wanneer ik met T mag beginnen... Vrijdag kan niet snel genoeg komen.

@Tyler - Ging het gesprek goed?
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door Holden »

Vanochtend om 9:01 VU gebeld om te kijken wat het genderteam had besloten gisteren. Ik heb groen licht! Yay! Over twee weken (22 maart) mag ik langskomen om bloed te prikken, vragenlijst invullen, botscan laten maken, en een prikje met T krijgen :D. Had echt niet verwacht dat ik nog in maart aan de beurt zou komen, mij was verteld dat maart helemaal vol zat en dat ik waarschijnlijk in april zou kunnen komen, misschien zelfs pas in mei. Ik was, zoals jullie wel kunnen begrijpen, helemaal blij en verast toen ik hoorde dat het al om twee kleine weekjes kan.

Mijn dag kan helemaal niet meer stuk vandaag en heb ook nog kunnen genieten van het geweldige weer :D.
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 204
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Emmen

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door Anthony »

Gefeliciteerd met dit goede nieuws!
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door Gabriël »

Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Diagnostiek Fase

Bericht door Nathan90 »

Geweldig dat het zo snel kan Holden! Gefeliciteerd met het groene licht en de snelle afspraak! :D