Nieuwe chat! Zie dit topic.

Aan te schaffen voor SRS

Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Hedwich »

Dit is een link naar een (google-docs) tabel die ik heb opgesteld om bij te houden wat ik heb aangeschaft voor mijn opkomende SRS en BVG. het document gaat wellicht nog groeien en misschien hebben jullie ook nog tips / vragen voor aanschaffen.
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Barbarella »

hondert duizend kilo chocola, gewoon voor de zekerheid!

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Hedwich »

als ik dat nu aanschaf is het op als ik aan de beurt ben...
sharon74
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18
Gender: Vrouw
Locatie: julianadorp

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door sharon74 »

Echinaforce Forte (A. Vogel) om je weerstand snel op pijl te brengen na een ziekte/operatie. 1 tablet per dag of voor extra ondersteuning 2x daags 1 tablet met wat water innemen. :hug:
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Laurens2 »

sharon74 schreef:Echinaforce Forte (A. Vogel) om je weerstand snel op pijl te brengen na een ziekte/operatie. 1 tablet per dag of voor extra ondersteuning 2x daags 1 tablet met wat water innemen. :hug:
Nee nee, die vitamine c tabletjes van Roter met citroensmaak :wship: mmmmm :D
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Barbarella »

Schaf het maar vast aan joh, ik kan er wel voor je op passen. *kijk helemaal niet schijnheilig*.

Ik ben trouwens wel een klein beetje serieus, Zorg dat je wat comford food hebt en anderen dingen die comfort bieden een stapel films of boeken, tijdschriften, fijne zeep. goeie koffie of thee, fruit. Zoiets is natuurlijk persoonlijk dus ik doe ook maar wat suggesties

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Alexandra »

Goed lijstje. Mij kennende stap ik zo de trein in met alleen mijn schoudertasje. :shock:
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Arike »

Ff mijn aanvulling voor nu (heb drukke week ;) )
10 x 20 cm gaaskompressen, 1 of 2 doos via apotheek
Gel of traagschuimkussen (via thuiszorg winkel)
Cranberrysap of pillen voor goede blaaswerking (kruidvat)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door Gwendolyn »

Gaas kompressen? Dat had ik helemaal niet nodig, ( UMCG ) maar als het gender team i.s.m. de chirurg dat adviseert, dan wel. Je hebt een mond, gebruik het, zeg anders, "ik heb van anderen vernomen dat ...... en drop dat bij de betreffende behandelaar. Het heeft geen zin alles klakkeloos van een ander over te nemen. Zoals een vaginaal douche, kun je altijd gemakkelijk aanschaffen bij de apotheek, als het later nodig blijkt. Vraag om zekerheid te weten of je van het ziekenhuis een of meerdere 60 ml spuiten met vrouwen katheter mee krijgt, dan hoeft de vaginaal douche niet.

Wel kan je voor jezelf een indicatie krijgen van wat je misschien allemaal nodig bent. Zeker wat het inrichten van je huis betreft. Maak die lijst, en ga daar vervolgens mee op stap, en zien of alles wat er op staat wel klopt, ook gezien aangepaste protocollen. En dan nog maal er op ( voorzichtig ) hameren dat de behandelaars met een lijst moeten komen, dat je het niet van horen zeggen moet hebben. :fpalm:

Gwendolyn,
die moet constateren dat wij allemaal het wiel uit moeten vinden, en dat het nooit gepatenteerd wordt, dus blijft ieder dat moeten doen.
Oftewel zijn er ergens actuele lijsten voor naar de operatie toe, en vervolgens na de operatie thuis?
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Aan te schaffen voor SRS

Bericht door NaomiClareNL »

Zo'n kussen om op te zitten? Of ga je handoeken vouwen?
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF