Cyproteronacetaat gekregen zonder bloed-onderzoek

Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Cyproteronacetaat gekregen zonder bloed-onderzoek

Bericht door Alice »

Sasha schreef: Diethylstilbestrol - DES? Auw. Zullen de DES baby's blij mee zijn. Het is niet eens bio-identiek, alleen E2 ( 17-bèta-oestradiol) is bio-identiek (=wat het lichaam zelf produceert uit cholesterol)
Diethylstilbestrol werd al voor WW II gebruikt tot ongeveer de 70-80er jaren Was goed en goedkoop.

Wat betreft gevaren nageslacht,
Hoeveel transvrouwen hebben kinderen gebaard en hoeveel daarvan zouden DES dochters geworden zijn denk je?

Alice
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anouk87
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 mar 2012, 09:36
Gender: Vrouw
Locatie: Brabant

Re: Cyproteronacetaat gekregen zonder bloed-onderzoek

Bericht door Anouk87 »

Excuus voor de late reactie, had me even verstopt in een heel donker hoekje :roll:
Zie dat er flink gereageerd is, bedankt ;)

Ik ben de hele week het VU al aan het bellen om contact te krijgen met Gijs (psych), maar word steeds niet terug gebeld en een mail adres van deze man heb ik niet. Word er lichtelijk moedeloos van, maar ga het straks nog maar eens proberen.
Ik heb na overleg met mijn vriendin en moeder besloten, pas te beginnen met de Cyproteronacetaat als ik de bloeduitslagen binnen heb.
Daarnaast moet er eerst nog via jos een afspraak gemaakt worden om m'n sperma in te laten vriezen.

De reden waarom ik nu alleen Cyproteronacetaat voorgeschreven krijg, is niet vanwege oranje licht. Ik heb nl groen licht gekregen, alleen met de voorwaarde dat we rustig aan beginnen ivm zware depressies en borderline. De afspraak is, de eerste 3 tot 6 maanden alleen Cyproteronacetaat 2x daags 50 mg. Als dat goed gaat mag ik daadwerkelijk ook aan de vrouwelijke hormonen.


Ik ga het VU nog maar eens bellen, als er meer nieuws is.. post ik het hier.
Gr. Noukske
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Cyproteronacetaat gekregen zonder bloed-onderzoek

Bericht door NaomiClareNL »

Noukske,
Volgens mij is een emailadres bij VUmc: [email protected] waarbij v=voorletter. Zou dus L.Gijs@ moeten zijn.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Plaats reactie