Het FtM train je lijf Topic

Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door mick1984 »

goed bezig holden.. ik ben gister ook geweest lekker 1,5 uur getraind.. en ben van plan morgen weer te gaan
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Nathan90 »

Heb afgelopen week toevallig het verkooppraatje van die Insanity workout op tv gezien. Het zal vast werken, maar ik ben niet zo overtuigd, is in mijn ogen nogal.. 'gevaarlijk' van wat ik meekreeg. Het is zeker niet geschikt voor iedereen, je kan jezelf juist blessures aansporten met zo'n hyperactieve workout. En als je de oefeningen niet goed uitvoerd zou je veel minder effect kunnen zien plus dus iets belasten wat niet moet.

Een workout die in mijn ogen prima is in een groep op de sportschool, maar niet zonder begeleiding thuis als je geen ervaring ermee hebt. Maar het zal vast werken ja. ;)
Enige is dat je na die 60 dagen eigenlijk weer opnieuw moet beginnen, aangezien een dusdanig fit lichaam niet lang zo blijft als je daarna een minimale workout zou gaan doen.
Gebruikersavatar
Romano
Berichten: 89
Lid geworden op: 06 mar 2013, 17:49
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Romano »

Ik heb een vraagje,
Ik ben bezig met fitnis en na twee maanden.merk ik dat ik breder begin te worden.dit merk ik ook aan mn binder die snijd nu meer onder mn oksels,weet iemand of ik een nieuwe maat binder nodig heb? Tis nu s wat ik heb. Hopelijk kan iemand me helpen met advies:)
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Paul »

@Romano: ik denk wel dat je een bredere maat binder kan nemen. Als je blijft trainen wordt het natuurlijk breder.
En als je hormonen krijgt waarschijnlijk ook weer. Die binders van Danae zijn verstelbaar met haakjes, dus dan kun je alle kanten nog op.
Misschien even langsgaan bij Danae voor de zekerheid. Dan kunnen ze het voor je op maat maken.
Gebruikersavatar
Figó
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 jul 2012, 02:45
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Figó »

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben ook veel breder geworden en heb best veel borstspieren. Mijn binder past nu ook niet meer, terwijl ik eerst een dunne lat was waarvoor zelfs maat xs nog te groot was :P
Maar wel een positief iets want dat betekent dat je niet voor niks fitnesst. Ik zou als ik jou was wel een nieuwe binder aanschaffen want dat snijden word alleen maar erger. Het is niet goed om een te kleine binder te dragen.
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl