Het FtM train je lijf Topic

Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Paul »

Bruikbare tips, thanks!
Gebruikersavatar
Romano
Berichten: 89
Lid geworden op: 06 mar 2013, 17:49
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Romano »

Vandaag maar eens begonnen met fitness in de sportschool na 2 jaarr...morgen zal ik wel merken hoe leuk mn spieren het hebben gevonden xD voelde wel goed om weer aan de slag te gaan!
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door mick1984 »

morgen ga ik me schema weer aan laten passen op me sportschool.. word aangeraden eens in de zoveel tijd.. en ik ga morgenafavond weer naar me skitraining dus morgen kom ik wel aan me sport toe
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Nathan90 »

Verrek, we hebben een zowaar work-out topic.

Nadat ik m'n kettlebell aan m'n vader heb gegeven omdat hij oefeningen moest doen van de fysio heb ik bar weinig gedaan. (maanden en maanden en maanden)

Maar, zojuist dan de binnengekomen centjes een zet weerstandbanden (Bodylastics) gekocht om te kijken of dat iets voor ons is. Ik verwacht ze volgende week op de mat en dan maar weer eens een week schema maken. :)
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Jake »

Ik denk erover om ook eindelijk eens te gaan sporten. Wel balen dat ik waarschijnlijk in een seniorenteam terecht kom. Zo oud ben ik toch ook weer niet?? (22)

Ik vraag me wel af hoe jullie dat doet met omkleden/douchen.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Nathan90 »

Ligt er een beetje aan welke sport je in gedachten hebt denk ik.

En dat slaat op zowel het senioren als het omkleden ;)
Martijn
Berichten: 227
Lid geworden op: 12 jul 2012, 22:43
Gender: Trans FtM
Locatie: Groningen

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Martijn »

Ik hoor ook bij de senioren bij tennis, maar senioren is meestal vanaf 18 jaar. En het ligt er bij teamsport ook aan bij welk team je past. 1,2 en 3 zijn meestal wat jongere mensen. en 4 en 5 de oudere(tenminste in mijn beleving uit mijn sport carrière :P )
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Jake »

Ik denk aan basketbal of badminton. Beide clubs hebben een recreantengroep, wat mij goed uitkomt want in een competitie spelen heb ik geen tijd voor. Ik denk dat ik gewoon een keer ga vragen of ik mee mag trainen om te zien wat voor groep het is.
Gebruikersavatar
anne-nienke
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 apr 2013, 18:32
Gender: Onzeker

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door anne-nienke »

Een vriend van me die doet dit:

http://www.youtube.com/watch?v=1W-aNTrq_a4" target="_blank

Hij zegt dat het werkt....
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Het FtM train je lijf Topic

Bericht door Holden »

anne-nienke schreef:Een vriend van me die doet dit:

http://www.youtube.com/watch?v=1W-aNTrq_a4" target="_blank

Hij zegt dat het werkt....
Een vriendin van mij doet dat ook en is ook helemaal overtuigd. Zou 't ook wel doen maar ik heb er gewoon geen plek voor thuis.

Ik ga zelf alleen maar naar de sportschool. Heb vroeger gevoetbald dus mss dat ik dat ook weer ga oppikken maar dat weet ik nog niet. Bij de sportschool doe ik eerst 45-60 minuten gewichtheffen en daarna cardio (fiets, ellipse of iets dergelijks) voor ongeveer 20-30 minuten. Als ik niet even veel tijd heb doe ik ongeveer 30-45 minuten gewichtheffen en daarna 10-15 minuten cardio. Ik zit toch niet de hele dag stil vandaar dat ik minder cardio doe. Ook gaat het meteen naar het vet verbranden omdat ik de spieren al helemaal heb opgewarmt en getraind.

De laatste twee weken was ik weer wat minder gegaan maar ben 't weer aant oppikken - gister geweest en vanochtend om 8.45 was ik al bij de sportschool :o :shock: