YES, ik ben binnen!

Gebruikersavatar
ada
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 nov 2012, 15:21
Gender: Vrouw
Locatie: hoogvliet

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door ada »

Nu Sandra ik was er ook met een vriendin en inderdaad was het een informatieve avond.
Dacht wel dat deze avond bedoeld was voor mensen die 6 maanden of langer aan de hormonen waren en de srs willen maar.....
je hebt mooi alles toch waargenomen al en in jouw situatie toch prachtig.
Ik zou nu wel als ik jouw was even in stapjes denken want anders komt er gauw teveel op je dak. ;)
Wees je zelf en niet een ander
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Gwendolyn »

Sandra, ik ben blij voor je dat het allemaal tot nu toe zo heerlijk vlot verliep. En wens je veel geluk in je nieuw aan te meten hoedanigheid.

Gwendolyn
post op
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 189
Lid geworden op: 11 nov 2012, 19:13
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Twente

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Sandra »

Bedankt allemaal voor de fijne lieve reacties.

Ik ben niet zo heel veel actief, schrijven is nooit zo mijn hobby geweest.
Maar toch ontdek ik nu steeds meer dat je er ook veel steun in kan vinden, zelfs vanuit
m'n eigen Twente. Langzaam probeer ik uit de kast te komen. Elke gelegenheid om als
mezelf naar buiten te gaan grijp ik aan. Als het voorlopig (vanwege mijn werk) maar meer
dan 10 km buiten mijn eigen woonplaats is. Is Enschede dus net bereikbaar...
Ook bij het VUmc kreeg ik het advies om T en T avonden te bezoeken.
Ik moet nog uitzoeken wanneer en waar en hoop dan dat ik niet net de volgende ochtend
om 07.00 uur moet werken. Meestal heb ik dat pech wel, maar meestal ook trek ik me
daar niet zo veel van aan, haal ik 's middags na werktijd de schade wel in.
En hoe ik die wachttijd doorkom? Ik zie wel, beginnen met kontakten te zoeken!
Als er iemand wil meerijden vanuit Twente of omgeving naar een T en T avond dan zeg
het maar, ik wil wel heen rijden en ook weer terug, ik drink toch haast geen alcohol.
Ik maak alleen vooraf een afspraak over vertrektijd terug en blijf dan daarna ook niet
eindeloos wachten. Laat maar eens wat horen (of moet dat in een nieuwe topic???)

Veel liefs, Sandra.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Arike »

Ook al is schrijven blijkbaar niet je ding, het is wel fijn om te lezen hoe goed je op weg bent!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 189
Lid geworden op: 11 nov 2012, 19:13
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Twente

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Sandra »

Arike schreef:Ook al is schrijven blijkbaar niet je ding, het is wel fijn om te lezen hoe goed je op weg bent!
Dank je, Arike
Ik zal ook wel een beetje haast moeten maken want ik ben de vijftig al ruim gepasseerd.
Of dat ook op de foto te zien is weet ik niet, is wel een echte, door mij zelf met timer gemaakte foto.
Maar ik heb er gewoon lol in, voel me er uitstekend bij, geniet steeds meer, maar merk ook dat ik van binnen steeds rustiger word.
Er gaat niets boven jezelf zijn. Jammer alleen dat je als 50-plusser (bijna) niet meer aan ander werk komt.
Bij m'n huidige baas zijn veel mensen over, valt dus weinig te regelen, genoeg anderen die niet zeuren.
Als ik ander werk had, maakt me niet uit wat, 20 uur is me voldoende, ga ik onmiddellijk helemaal over.
Liefst morgen nog!
Bedankt, Sandra.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Arike »

Ik had het niet gezien aan je foto!

En wat werk betreft, dat blijft altijd moeilijk... ik heb destijds een flink risico genomen om in transitie te gaan in een baan met tijdelijk contract... maar het is goed afgelopen... maar het was een gok en ik ga niemand adviseren om zomaar een gok te nemen met je werk
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Gwendolyn »

Arike schreef:Ik had het niet gezien aan je foto!

En wat werk betreft, dat blijft altijd moeilijk... ik heb destijds een flink risico genomen om in transitie te gaan in een baan met tijdelijk contract... maar het is goed afgelopen... maar het was een gok en ik ga niemand adviseren om zomaar een gok te nemen met je werk
Arike, helaas is een gok nemen met werk niet aan te raden, maar even zo belangrijk, zeker voor de 50 + ' rs, ;) ;) 8-) waar ik ook toe behoor!!! :? 8-) :lol: ( op mijn 57ste pas de SRS ) is het er voor gaan met je transitie. Neem daar GEEN gok mee, dat het wel later, en nog later kan. Je komt dan van een erg koude Kermis thuis, is mijn idee. Er is vaak wel iets waar mensen aangeven ( weer ) hun stap, de transitie in gaan, uit te stellen. Het leven kan hard zijn, maar ervaar het leven dan wel als jezelf.....

Ieder sterkte met hun STAP om de transitie in te gaan.

Gwendolyn
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Nadine84 »

haha , zit nu ook in die spannende fase inderdaad , het wachten op het volgende telefoontje ! gefeliciteerd dat je binnen bent !
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: YES, ik ben binnen!

Bericht door Nadine84 »

haha en over werk , tjah , nu 2 collegas die het weten ...... mijn job coach weet het , en en en .................... mijn contract is met ingang van 30 december verlengd :D dus zodra ik handtekening heb gezegt .... misschien dat ik dan mn baas vertel .......... ik weet het nog niet zeker .
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.