Nieuwe chat! Zie dit topic.

PMS-bestrijding

boytomlife
Berichten: 111
Lid geworden op: 08 nov 2012, 23:08
Gender: Trans FtM
Locatie: Antwerpen

PMS-bestrijding

Bericht door boytomlife »

Mannen onder ons,

Hoe bestrijden jullie het hatelijke maandelijkse gedoe? Ik heb echt enorm veel last van emoties rond mijn PMS. Ga ineens meer bloggen (goh), meer behoefte aan praten (lees: zeuren) en ik voel me ineens in een put waar ik niet meer uit kan komen. Ik ging gister dansen (hiphop he :P), das een goede uitlaatklep, maar zodra ik stop, is het rotgevoel weer terug.

Hopelijk hebben jullie tips en trucs.

Greetz
Tom
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: PMS-bestrijding

Bericht door mick1984 »

tja.. ik heb geen tips.. maar ga door met je uitlaatklep.. voor mij is dat skien enzo...verder moet je denk geduld hebben
Harro
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 aug 2012, 22:19
Gender: Trans FtM
Locatie: Zuid Holland

Re: PMS-bestrijding

Bericht door Harro »

slik de pil (orgametril) door, daarmee in ieder geval van de maandelijkse ellende af. Moet wel eerlijk erbij zeggen dat ik nauwelijks PMS klachten had
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 204
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Emmen

Re: PMS-bestrijding

Bericht door Anthony »

Henrico schreef:slik de pil (orgametril) door, daarmee in ieder geval van de maandelijkse ellende af.
Ik kan je vertellen dat de pms bij mij veel minder is geworden, nu ik die maandelijkse troep niet meer heb.
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: PMS-bestrijding

Bericht door Tyler »

Ik heb een spiraaltje. Is niet ideaal maar PMS is er wel iets minder door. Door de pil werd ik juist nog emotioneler. Niet handig. Kan niet wachten tot ze die handel er uit slopen.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: PMS-bestrijding

Bericht door Paul »

Bewegen schijnt de beste aanrader te zijn, en je schijnt ook goede homeopatische middelen te hebben bij Kruitvat.
boytomlife
Berichten: 111
Lid geworden op: 08 nov 2012, 23:08
Gender: Trans FtM
Locatie: Antwerpen

Re: PMS-bestrijding

Bericht door boytomlife »

Tsja ik kan ook niet wachten tot het zaakje inactief/weg is. Ik ga vrijdag naar de dokter en vragen om orgametril, hopelijk krijg ik het mee! En nja ik ben geen choreograaf dus moet het helaas met youtubefilmpjes nadoen doen, en das vrij lastig! Ik probeer ook maar wat met vrienden te kletsen maar die vinden me ook een zeikerd ben ik bang.

Gedoe gedoe... Kan niet wachten tot gewoon lekker in mn vel zitten!
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: PMS-bestrijding

Bericht door Paul »

Hey Tom,
waarom zouden je vrienden je een zeikerd vinden? Omdat je behoefte hebt aan contact???
Nee daar hoef je geen pms voor te hebben; behoefte aan contact hebben de meeste mensen regelmatig.
En wat je zegt; kan ook niet wachten tot die rommel er uit is!
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: PMS-bestrijding

Bericht door TanteJuut »

Kan die rommel niet bij mij worden aangebracht. Kinderen krijgen lijkt me geweldig. Hoop ooit dat we elkaar in de toekomst kunnen helpen. Van mij hadden jullie wat anders mogen overnemen. Sterkte mannen.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Harro
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 aug 2012, 22:19
Gender: Trans FtM
Locatie: Zuid Holland

Re: PMS-bestrijding

Bericht door Harro »

Haha, het zou inderdaad heel wat mensen een stuk gelukkiger maken als we bepaalde 'onderdelen' gewoon konden ruilen.