Welkom op het forum! Zowel als bezoeker, als wanneer je al forumlid bent.
Forumleden krijgen meer te zien dan anderen. De besloten delen blijven voor buitenstaanders verborgen.
Om forumlid te worden klik je hier...

Los van het forum bestaat er ook de Vereniging T-Nederland.
Leden van die vereniging oefenen invloed uit. Op wet- en regelgevers, op de zorg, en zo voort.
Verenigingslid word je door hier te klikken...

Tanja van Hengelen (PII)

Psychologen en procedures
nraeven

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door nraeven » 06 sep 2017, 11:48

Ik heb morgen mijn eerste gesprek. Ik kreeg gisteren een Whatsappje dat het via Skype moest gaan. Vond ik eigenlijk ook niet zo netjes dat dat zo last minute vertelt wordt, maar goed. Ik word in ieder geval, na heel kang wachten, geholpen. Het balletje gaat rollen...
0 x

Lisa1973

Bericht door Lisa1973 » 06 sep 2017, 12:25

nraeven schreef:
06 sep 2017, 11:48
Ik heb morgen mijn eerste gesprek. Ik kreeg gisteren een Whatsappje dat het via Skype moest gaan. Vond ik eigenlijk ook niet zo netjes dat dat zo last minute vertelt wordt, maar goed. Ik word in ieder geval, na heel kang wachten, geholpen. Het balletje gaat rollen...
Klopt, ik heb morgen middag mijn gesprek met haar ook via Whatsapp beeld bellen, ze zit komende weken nog in het buitenland.
Maar niet netjes dat het op het laatste moment tegen je gezegd is..
Succes voor morgen elk geval.
1 x
Afbeelding

nraeven

Bericht door nraeven » 13 sep 2017, 12:01

Nou, heb dus alweer bijna een week geleden mijn eerste gesprek gehad. Ging zo ontzettend goed! Het was al behoorlijk duidelijk voor haar, zei ze. We verwachten een snel traject, als er natuurlijk niks vreemds gebeurt. Ik zie het ontzettend positief in en die 8 maanden wachten waren het allemaal waard. :D
2 x

Lisa1973

Bericht door Lisa1973 » 13 sep 2017, 18:46

Ja bij Tanja gaat het behoorlijk rap, ze pakt bij mij ook erg lekker door moet ik eerlijk zeggen.
Ben blij dat ik uiteindelijk deze weg ingewandeld ben want heb nu het gevoel dat er eindelijk beweging in het traject is gekomen.
2 x
Afbeelding

Plaats reactie