Wachttijd de Vaart

Psychologen en procedures
Geke76

Re: Wachttijd de Vaart

Bericht door Geke76 »

San(ne) schreef:
25 nov 2021, 12:17
Ik heb ook meerdere keren contact gehad met een secretarieel medewerker van De Vaart, maar eigenlijk altijd een positief gesprek gehad. Medewerkers waren vriendelijk.

Ik denk dat er sprake was van een miscommunicatie inderdaad. Hopelijk is je ervaring volgende keer beter.

Wat Jer zegt klopt: je kunt overal tegelijk op de wachtlijst staan, maar maar bij 1 tegelijk in behandeling zijn (grof gezegd). Je vraag of ze ook samenwerken met het Radboud snap ik, want Radboud wordt niet expliciet genoemd op de site van De Vaart. Echter, ik begreep dat ze naar veel meer instanties kunnen doorverwijzen, ook private chirurgen e.d. Radboud vast ook, maar zeker weet ik het niet.
Ik vermoed omdat het Radboud zo nieuw is qua transzorg, dit UMC gewoon nog niet op de site staat.
Dat laatste zal het ook wel zijn ja. Dank je!
Als trans wordt je niet iemand anders, je stopt met het zijn van iemand anders. :hbeat:

SearchingLady

Re: Wachttijd de Vaart

Bericht door SearchingLady »

Ik heb vandaag even gebeld met de Vaart. Ik sta nu op plek 12. Er staan nu 100 mensen op de lijst gaf ze aan. Wanneer ik aan de beurt ben voor de intake durfde ze niet te zeggen maar ik hoop januari. Ik sta ingeschreven sinds half september.