Tanja van Hengelen (PII)

Psychologen en procedures
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Isabelle »

Hey allemaal,

Noa vertelde me hierover, maar zag er nog niets over staan op het forum.

https://zoeken.bigregister.nl/bignummer ... 9059106525

Weet iemand hier meer van ?
Heb contact gehad met de hoofdlocatie van de PII in Schoonhoven, maar de receptioniste wist hier niets van. De persoon die de administratie van Tanja bijhoud bij de PII gaat me contacteren zodra die er is.

Groetjes,
Isabelle
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Anon20230219 »

Hey Isabelle,

Als het goed is dan spreek ik haar vanavond via de app...maar het stemt mij zeer somber want het is een teken aan de wand.

Liefs:Lisa
JustMe
Berichten: 205
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:57
Gender: Trans MtF

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door JustMe »

Hoi,

Wist het ook niet.

Maar het is dus voorwaardelijk. Ze is dus nog dus wel nog geregistreerd.

En voor wat het waard is, ik ga uit van mijn eigen ervaring en ik herken de reden die op gegeven is absoluut niet.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Anon20230219 »

JustMe schreef: 23 aug 2017, 13:30
En voor wat het waard is, ik ga uit van mijn eigen ervaring en ik herken de reden die op gegeven is absoluut niet.
Nee ik ook niet en dan daarbij is de reden zeer ruim op te vatten is mijn mening.
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Isabelle »

Heb geïnformeerd bij de PII en het zou gaan om een berisping op basis van een aantal klachten waarschijnlijk. Geen angst dus ;)

Groetjes,
Isabelle
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Nate_0 »

Zijn dat klachten vanuit de cliënten of vanuit (medisch) personeel?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Anon20230219 »

Wat ik heb begrepen heeft met werk relatie te maken, verder wil ik er niks over kwijt.
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Mirthe_s »

Lisa1973 schreef: 23 aug 2017, 23:12 Wat ik heb begrepen heeft met werk relatie te maken, verder wil ik er niks over kwijt.
Zeg dan ook niet dat je meer weet.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Anon20230219 »

Mirthe_s schreef: 24 aug 2017, 21:46
Lisa1973 schreef: 23 aug 2017, 23:12 Wat ik heb begrepen heeft met werk relatie te maken, verder wil ik er niks over kwijt.
Zeg dan ook niet dat je meer weet.
Nou ik wilde alleen maar aangeven dat het niets met een patiënt heeft te maken, ze heeft dit via Skype aan mij mede gedeeld en vind het dan niet netjes om haar verklaring hier dan op het forum te zetten.
En heb nergens gezegd dat ik meer weet want ze heeft er inhoudelijk verder niks over gezegd en dat hoefde ze ook niet maar wilde wel weten hoe het een beetje zat..
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Bregje »

Ik spreek Tanja vrijdag. En ik heb heel wat te bespreken want ze maakt er een behoorlijk potje van. Deze lente had ik al naar de Endo gemoeten. Het enige dat me tegenhoud is een gesprek met de psychiater dat nog plaats moet vinden en door de hele verkoop is er al een half jaar geen psychiater. Voor dat halve jaar had ik een afspraak staan en die werd de nacht (om 23.00 uur) voor de afspraak afgebeld. Nu had ik twee weken geleden een afspraak met de psychiater staan en die werd een dik uur van tevoren afgebeld. Ik heb dan al vanalles geregeld zoals oppas, werkplanning, auto, maar dat interesseert ze allemaal niks. Sterker nog: twee weken lang hoor ik vervolgens niks, terwijl er steeds beloofd wordt dat degene die erover gaat mij gaat bellen. De PII heeft wat mij betreft helemaal afgedaan en als het kon ging ik naar het vumc, alleen dan moet ik opnieuw beginnen en dat is ook geen optie. In de winter ben ik te depressief en kan ik dus niet aan hormonen beginnen dus we zijn sowieso weer een jaar verder (sinds vorige lente) voor ik verder kan. Dat was allemaal bekend bij Tanja, maar dat lijkt haar niks te interesseren, merk ik uit het feit dat ze, nadat dit weer gebeurd is, twee weken lang niks van zich laat horen.