Ervaringen PNOZorg?

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Ervaringen PNOZorg?

Bericht door Marijn »

Beste mensen,

Heeft er iemand ervaring met PNOZorg? Hoe soepel het krijgen van vergoedingen uit de basisverzekering gaat enzo. (Denk aan epilatie, haarwerk e.d.).

Het schijnt een onderdeel van ONVZ te zijn, waar ik hier op het forum op zich wel goede ervaringen over lees. Alleen kan ik dan de tweede tandartsverzekering zonder medische vragen krijgen, wat wel belangrijk is voor mij. Ik neem aan dat de afhandeling bij PNOZorg hetzelfde zal zijn als bij ONVZ.

Ik denk er in ieder geval over om over te stappen naar een restitutiepolis (voor Stepwork sowieso nodig) met vrije medicijnkeuze, zodat ik geen gedoe ga krijgen met Sandoz pleisters enzo. En wat ik zo begrijp blijven buiten een doelgroepverzekering die ik niet af kan sluiten dan eigenlijk alleen ONVZ en PNOZorg over.

Groeten,
Marijn
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
jessi3
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 dec 2017, 02:51
Gender: Trans MtF
Locatie: Friesland

Re: Ervaringen PNOZorg?

Bericht door jessi3 »

ONVZ is niet het beste van het beste. Ik zou een van de grotere verzekeraars kiezen, Achmea bijvoorbeeld.

Bel ze eens op en vraag eens hoe je een machtiging voor epilatie of pruik aan kan vragen. 20 minuten wachten en een antwoord wat niet in lijn is met hoe het wettelijk geregeld is, en dat ik hun moest vertellen hoe het wel zat, was voor mij duidelijk genoeg.

Wat ze van mij vragen voor laser epilatie; viewtopic.php?f=28&p=126759#p126759