Een baby kunnen baren ??

Psychologen en procedures
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Citizen Erased »

Gut, de dag dat feministen er achter komen dat hun vermeende lagere positie alles te maken heeft met hun eigen ingebouwde hypergamie en niets met een soort inherente slechtheid van mannen geef ik bij mij thuis een heel groot feest.
Vermoeiende types. Krijgen nog kinderen ook, vaak met zo'n halve castraat.
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door wiggeltje »

Als ik een opstanding mag krijgen in het beloofde paradijs, dan heb ik deze onzin niet nodig en baar ik als vrouw gewoon een kind, zonder al die omwegen, maar als een echte moeder! :D

Min kinderen zullen moedermelk drinken en ik zal bevrucht worden uit seksuele genot door een potente man. Een man waar ik tegenop kijk en waarvan ik voor eeuwig zijn mooie meisje zal zijn.

Hier een stuk uit mijn komende interview:
In een ideaal leven zou er voor haar geen sprake zijn van genderdysforie. Linda, die haar
leeftijd geheim wil houden, zegt: ‘Eigenlijk zou ik voor eeuwig een veertienjarig meisje willen
zijn. Ik zou willen trouwen met een man van een jaartje of dertig en leven als huisvrouw.’
Interview van de Correspondent is nog niet af. "De strandwandeling met Linda."
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door wiggeltje »

ps: ik dacht eraan om dat laatste stukje eruit te halen, omdat het misschien weinig of niets toevoegt, maar kan eenmaal niet meer verwijderd worden ;) computer liep vast.

Dus s.v.p reken alleen de eerste 2 geschreven stukjes :) en het is en blijft mijn persoonlijke kijk erop.
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Isabelle »

Met het oog op de toekomst, moedig ik dit onderzoek alleen maar aan. Het is niet alsof het morgen kan gebeuren maar ik denk in de toekomst ergens zeker wel. Persoonlijk er hard achteraan zitten en hopen doe ik niet maar het aanzien, bijzonder vinden en aanmoedigen dat ze het odnerzoek doen, doe ik zeker wel. Die complicaties gaan ze waarschijnlijk doorlopen en proberen op te lossen. Of het etisch verandwoord is (kinderen die geboren worden met afwijkingen) zal ook moeten blijken. Ze zullen waarschijnlijk de meest verantwoorde manier zoeken. De eerste kritiek die er zo een beetje geleverd wordt is dat soort kritiek en waar is het op gebasseerd ? Op Angsten en sceptische veronderstellingen die er spelen. Ik vind een onderzoek van te voren beoordelen zo een onzin. Ik bedoel je mag er niet van uitgaan dat het gaat lukken, net zo als dat je er niet van uit mag gaan dat het niet lukt. Simpel kant kiezen is er niet bij onderzoek dan is je onderzoek onzin. Een moreel oordeel vellen op basis van het idee dat het fout zal gaan of onmogelijk is om goed uit te voeren is wel heel makkelijk. Als ik een cent zou krijgen voor elke keer dat iemand in de geschiedenis heeft gezegd dat nieuw onderzoek zoiezo niets wordt was ik de rijkste vrouw ter wereld geweest.

Ik bedoel we hebben tegenwoordig onder andere hart transplantaties, waarvan mensen vroeger hadden gezegd dat het onzin was en nooit zou gebeuren. We zijn bezig met het kweken van organen, we muteren Dna strengen, etc. Ik denk wel een beetje dat the sky the limit is hoor. De mensen die onderzoek doen zijn niet eens uit op het steunen van transgenders om een baby te krijgen ofzo, ze doen het vanuit onderzoeksperspectief vooral omdat het mogelijk zou kunnen zijn volgens mij. Als ik in het wereldje zou zitten zou ik zoiets ook onderzoeken puur uit een vooruitgangsgeloof en toekomstbeeld waarin het misschien wel mogelijk is.
Je kan wetenschappers niet zoiets ongelooflijks geven om over na te denken en daarna verwachten dat ze er niets mee doen.

Kan het fout gaan ? Zeker. De meesten kennen waarschijnlijk wel het verhaal van een van de eerste operatie van een transpersoon( the swedish girl) en ja die stierf. Net als dat andere operaties en nieuwe technieken niet altijd goed gaan. Moeten we ze dan maar niet doen ? Nee zeker niet, zonder die pogingen waren enkelen hier niet met een mooie vagina of misschien wel een nieuw hart.
Daarnaast zijn er genoeg gevallen van vrouwen die al een baarmoeder hadden en waarvan de kans op het overleven of normaal functioneren van het kind van te voren ook al laag/ minder werd geschat. Deze mensen dan ook maar verbieden proberen een kind te krijgen ? Iedereen met diabetes, grote nee. Veel te hoge bloeddruk ? Nee. Oh nee, want dan is het etisch dilemma weer dat je het haar onthoud en dat is ook weer slecht want het is haar lichaam. Wat zullen de vrouwen zich afvragen ? Is er wel onderzoek geweest/ervaring met de complicaties bij diabetes, etc. En als die er niet is, enkel theoretische veronderstelling, wie houd hen dan tegen ? En als men hen niet tegen kan houden omdat het hun lichaam is, is het dan etisch verantwoord de mensen die je wel tegen kan houden(transvrouwen die kinderen willen) tegen te houden ? Met het oog op transgenders wordt het weer zo onetisch geframed dat we bijna vergeten dat we nu al niet altijd etisch bezig zijn binnen het zelfde verhaaltje van kans op complicaties en overleven. Maarja 'dat zit anders' is dan het verhaal van sommigen.

Ik steun dit onderzoek. We moeten gewoon die onderzoekers hun werk laten doen, ze de middelen geven en persoonlijk niet te veel hopen maar ook zeker niet het nu al afkeuren en beoordelen op mogelijke gevaren. Complicaties is voor hen iets om rekening mee te houden.
Dat is een beetje wat ik denk als ik dit artikel lees :lol:
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door wiggeltje »

Een beetje een rare vergelijking. Want het gaat hier om onvrijwillige proefkonijnen die gewoon gezond hadden kunnen geleefd en er niet om gevraagd hadden dat hun "moeder" een nep-moeder was (los van het feit dat deze zich 100% vrouw voelt) en zij maar in moesten worden gebracht om via een keizersnede eruit te worden gehaald.

Dat sommige mensen een geslacht veranderende operatie willen staat volledig los van het feit dat een ongeboren persoon daar niks mee te maken heeft. Misschien moeten sommige toch uit die marxistische bubbel stappen.

*Bio-man neukt een bio-vrouw. De hengst komt klaar met zijn stijve pik in haar met lichaamsvocht genatte kut en spuit een lading zaad in haar.

*Een miljoenenwedstrijd vind plaats. Op leven en dood. Slechts 1 kan de ultieme winnaar zijn! De beste van de beste.

*Beiden hebben een seksueel geile moment gehad, omhelzen elkaar, nog nat van het zweet en drinken misschien een koffie.

*De volgende dag gaat weer verder. De ene werkt misschien, spreekt haar collega lachend toe, viert een verjaardag, ze gaan op vakantie en vieren kerst.

*Buikje wordt dikker, oh wauw, zwanger, we krijgen een kind! Dolgelukkige pappa en een trotse moeder die het ultieme vrouw-zijn voelt.

*Negen maanden later stapt Keesje eruit. Die wordt later vast een toffe knul en zo begint weer het hele proces.

*Een misschien voelt Keesje zich helemaal niet echt Keesje, maar eerder een meisje. Dat kan, dan is het haar eigen keuze en wij zijn ervoor om haar te helpen.

Ik vind dat de wetenschap voor transgenders wel goed is, maar niet één persoon in de weg moet staan voor filosofische genderonzin. Ging deze experiment er nou om echte hogere doelen te bereiken, dan was ik wel een voorstander. Maar hier gaat het alleen om de ego van een persoon die vind omdat die een transgender is, dat die ook precies zo een kind moet/wil krijgen... ten koste van. Nou jammer dan, pech voor wie geestelijk niet in orde is, maar accepteer dat gewoon. Ikzelf ben ook niet geestelijk in orde en ik heb de grootste lol in het leven. Sterker nog, ik ben er trots op dat ik geestelijk niet in orde ben, het hoort bij mij en ik wil niet anders dan dat zijn.
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Amy »

Ik vind het wel grappig dat die transgenders die dat dan mogelijk zouden willen proberen zo hard afgebrand moeten worden als egoistisch.

Als je eens rond kijkt hoe veel mensen die totaal geen middelen hebben om kinderen te onderhouden maar toch maar onbeschermd tekeer gaan of gewoon lekker door roken of drinken of drugs gebruiken terwijl ze zwanger zijn. Dat is dan wel allemaal oke?
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Anon20190501 »

Amy schreef: 30 nov 2017, 18:53 Ik vind het wel grappig dat die transgenders die dat dan mogelijk zouden willen proberen zo hard afgebrand moeten worden als egoistisch.

Als je eens rond kijkt hoe veel mensen die totaal geen middelen hebben om kinderen te onderhouden maar toch maar onbeschermd tekeer gaan of gewoon lekker door roken of drinken of drugs gebruiken terwijl ze zwanger zijn. Dat is dan wel allemaal oke?
Je hebt een .
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Anon20190122 »

Lijkt mij nuttiger om eindelijk eens de genetica te onderscheppen waarom we zo zijn en te zorgen dat niemand deze ellende meer hoeft te ondergaan.

Is een veel mooiere uitdaging voor de wetenschap!
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Isabelle »

wiggeltje schreef: 30 nov 2017, 13:39 Een beetje een rare vergelijking. Want het gaat hier om onvrijwillige proefkonijnen die gewoon gezond hadden kunnen geleefd en er niet om gevraagd hadden dat hun "moeder" een nep-moeder was (los van het feit dat deze zich 100% vrouw voelt) en zij maar in moesten worden gebracht om via een keizersnede eruit te worden gehaald.

Dat sommige mensen een geslacht veranderende operatie willen staat volledig los van het feit dat een ongeboren persoon daar niks mee te maken heeft. Misschien moeten sommige toch uit die marxistische bubbel stappen.

*Bio-man neukt een bio-vrouw. De hengst komt klaar met zijn stijve pik in haar met lichaamsvocht genatte kut en spuit een lading zaad in haar.

*Een miljoenenwedstrijd vind plaats. Op leven en dood. Slechts 1 kan de ultieme winnaar zijn! De beste van de beste.

*Beiden hebben een seksueel geile moment gehad, omhelzen elkaar, nog nat van het zweet en drinken misschien een koffie.

*De volgende dag gaat weer verder. De ene werkt misschien, spreekt haar collega lachend toe, viert een verjaardag, ze gaan op vakantie en vieren kerst.

*Buikje wordt dikker, oh wauw, zwanger, we krijgen een kind! Dolgelukkige pappa en een trotse moeder die het ultieme vrouw-zijn voelt.

*Negen maanden later stapt Keesje eruit. Die wordt later vast een toffe knul en zo begint weer het hele proces.

*Een misschien voelt Keesje zich helemaal niet echt Keesje, maar eerder een meisje. Dat kan, dan is het haar eigen keuze en wij zijn ervoor om haar te helpen.

Ik vind dat de wetenschap voor transgenders wel goed is, maar niet één persoon in de weg moet staan voor filosofische genderonzin. Ging deze experiment er nou om echte hogere doelen te bereiken, dan was ik wel een voorstander. Maar hier gaat het alleen om de ego van een persoon die vind omdat die een transgender is, dat die ook precies zo een kind moet/wil krijgen... ten koste van. Nou jammer dan, pech voor wie geestelijk niet in orde is, maar accepteer dat gewoon. Ikzelf ben ook niet geestelijk in orde en ik heb de grootste lol in het leven. Sterker nog, ik ben er trots op dat ik geestelijk niet in orde ben, het hoort bij mij en ik wil niet anders dan dat zijn.
Internaliseren dat je geestelijk niet in orde bent... Oke. In orde heeft wel een hele ruime interpretatie, niet in orde heel veel negatieve associaties Je mag het van mij zo voelen, maar spreek wel aub voor jezelf en generaliseert het niet.
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Ender »

@wiggeltje
"a rose is a rose is a rose"
een moeder is een moeder is een moeder..
ongeacht of deze zelf een kind heeft gebaard, deze heeft geadopteerd, of dat deze via keizersnede ter wereld is gekomen. een kind ziet écht niet het verschil tussen dezen..
en als een transvrouw dit kan volbrengen, juich ik dit alleen maar toe. nu insinueer je dat transgender zijn = niet geestelijk in orde. ik vind dat eigenlijk wel kwetsend, ben zelf prima geestelijk in orde, en zou ook graag een kind willen kunnen verwekken.
en dat jij geestelijk niet in orde bent, weten we intussen wel :P
Plaats reactie