Een baby kunnen baren ??

Psychologen en procedures
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Anon20190122 »

Je laatste zin vindt ik niet echt oké ender!
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Charlotte_C »

Ender schreef: 01 dec 2017, 19:32 en dat jij geestelijk niet in orde bent, weten we intussen wel :P
Ik las de voorgaande posts en ik moet me toch echt bij Tanisha aansluiten. Naar mijn morele opvatting is het gewoonweg not done om een dergelijke mening zo open en bloot te verwoorden, ongeacht of het nu waar is of hoe je over iemand dankt. Een smiley verandert daar mijns inziens helaas niets aan. Met alle respect vind ik het voor een mod net een slagje erger.

Ik wil hiermee niemand de les lezen of aanvallen en voor mij is het dan ook bij dezen besproken en afgehandeld, maar ik wilde er toch even in alle respect en rust het mijne van zeggen. Overigens ben ik het voor de rest volledig met je eens ender

Groetjes en een heel fijne avond iedereen,

Lotte / Charlotte (mag allebei, als het beestje maar een naam heeft)
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door wiggeltje »

Het tongetje van Ender geeft duidelijk aan dat het als sarcastisch is bedoeld en daar hou ik wel van. Ik zou er niet aan moeten denken om geestelijk in orde te zijn 8-) dat is saai en het geeft juist karakter.

En verder is Ender ook maar een mens :P
ik denk dat niemand een perfecte moderator kan zijn, tenzij je geen mens bent.

Evenzo bedankt voor de aardige bedoeling. Maar terug op het onderwerp.

Ik meen het niet kwetsend bedoeld, maar daarmee hoeft kritiek nog niet onder het generaliseren te vallen. Ik geloof er absoluut wel in dat de wetenschap mensenkinderen kan laten baren bij "MtF" of desnoods bij dieren, zoals het ook in buisjes kan. De mensheid is (zeker toekomstig) tot onmogelijk veel toe bereid om te kunnen spelen met de natuur. Maar dat betekend niet dat dit alle ontwikkelingen een goede vooruitgang betekenen.

Goed, ik had mijn mening er al over geschreven.

Gelieve deze topic niet te sluiten, want daar ben ik soms bang voor en het zit wel goed, toch? :)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door wiggeltje »

Dit is ook mijn mening, hier sta ik 100% achter.
Kinderen worden naar de normen van de Schrift verwekt en geboren binnen de veilige omheining van een huwelijk tussen een man en een vrouw. Daar moet niets anders bijkomen, ook dus geen sperma van een derde.
Betekend niet dat ik iets opleg. Je moet het voor jezelf weten.
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Ender »

het was een grapje waarvan ik weet dat wiggeltje die wel begrijpt.. chillax mensen
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Anon20190122 »

En als je zo'n opmerking van een ander leest dan wat zou jou eerste idee er dan bij zijn?
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Ender »

ze zegt het over zichzelf, mijn comment was als reactie daarop. zoiets zou ik niet uit het niks over iemand zeggen.
als je het zo leest, out of context, ja dan zou ik ook zoiets hebben van, dat kan niet. maar het is duidelijk aan wiggeltje gericht en als je de berichten volgt snap je dat het als grapje bedoelt was.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Anon20190122 »

Dat snap ik maar zo leesde het niet!
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door Anon20190122 »

Het is gewoon een stukje ethiek en zeker als mod dat je dit soort dingen niet schrijft.
En ja ik ben het volledig met je eens dat het een inkopper was en wiggeltje het niet erg vindt maar het hoort gewoon niet dat je het zo openlijk over iemand schrijf!
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Een baby kunnen baren ??

Bericht door wiggeltje »

wiggeltje schreef: 30 nov 2017, 13:39 Nou jammer dan, pech voor wie geestelijk niet in orde is, maar accepteer dat gewoon. Ikzelf ben ook niet geestelijk in orde en ik heb de grootste lol in het leven. Sterker nog, ik ben er trots op dat ik geestelijk niet in orde ben, het hoort bij mij en ik wil niet anders dan dat zijn.
Dit stuk was ook niet echt best van mij. Dit had ik zeker wel anders mogen verwoorden :oops: excuses

Was niet persoonlijk bedoeld, maar inderdaad als aanvallend tegen de huidige maatschappij en ik had het misschien niet zo op een soort toon moeten brengen.

Natuurlijk zijn wij in orde. Hoe kom ik erbij dat dat niet zo is :) Ach ja, zand erover.