Nieuwe chat! Zie dit topic.

Help! Tweede huisarts die geen verwijsbrief schreef. Is er in Nederland een opstand tegen transities naar vrouw?

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Help! Tweede huisarts die geen verwijsbrief schreef. Is er in Nederland een opstand tegen transities naar vrouw?

Bericht door Cait »

De vragen die de huisarts stelt zijn de vragen die het vu etc met je doorneemt. Lijkt erop dat de huisarts verwacht dat na die doorverwijzing je meteen aan hormonen zit enzo. Dat traject is er om met jouw vragen om te gaan. Maak de huisarts dit duidelijk, de zoektocht gaat verder tijdens het traject ..met juiste ondersteuning, niet bij de huisarts
beautifulgirl
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jan 2018, 15:38
Gender: Vrouw

Re: Help! Tweede huisarts die geen verwijsbrief schreef. Is er in Nederland een opstand tegen transities naar vrouw?

Bericht door beautifulgirl »

Ik heb van de huisarts begrepen dat die de brief nog moet opstellen en dat die uiterlijk morgen binnen is. Verder was het gesprek best wel professioneel, en onderdeel van de rol van de huisarts, om je namelijk als ingeschrevenen bij zijn praktijk je te leren kennen. Dus viel reuze mee. Hopelijk trekt die dit niet terug.

Ik ben nu hopelijk naar stap B. Ik voel me goed, en en voel dat ik klaar voor ben. Nu de brief nog niet nu binnen is natuurlijk gaat me hart weer bonk bonk bonk, waaruit ik in ieder geval meer zeker ben dat ik er klaar voor ben om met de deskundige in gesprek te gaan, en juist er niet klaar voor ben, om te blijven staan waar ik ben.

Komt goed.