Nieuwe chat! Zie dit topic.

Dossiers Psycho Informa na faillissement

Psychologen en procedures
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Dossiers Psycho Informa na faillissement

Bericht door Isabelle »

Heb ook het dossier binnen. Ook was de voormalig psychiater zo lief om mijn verwijzing voor deze zomer via de post te ontvangen, te tekenen en weer op ter sturen naar mijn huis :)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Dossiers Psycho Informa na faillissement

Bericht door Anon20230219 »

Mooi Isabelle, die psychiater is toch niet verbonden aan PII hoop ik?
Want anders krijg je hetzelfde probleem als ik nu heb dat je verwijsbrief ineens waardeloos blijkt te zijn.
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Dossiers Psycho Informa na faillissement

Bericht door Isabelle »

Lisa1973 schreef: 01 jun 2018, 21:02 Mooi Isabelle, die psychiater is toch niet verbonden aan PII hoop ik?
Want anders krijg je hetzelfde probleem als ik nu heb dat je verwijsbrief ineens waardeloos blijkt te zijn.
Hij was wel verbonden aan de PII ja...
We zullen zien of het goed komt. Hoop dat ik mezelf er doorheen praat op een of andere manier :?
Zou wel echt deze zomer in de war schoppen als het ongeldig zou zijn.
Ik heb de verwijzing voor het faillissement al uitgeschreven gekregen, was gewoon nogal lui met het ophalen van de tweede handtekening(dacht ah ja deze zomer pas)

Ben nu iedergeval bezig met stepwork regelen(huisarts nieuwe verwijzing, etc)
Meer dan hopen kunnen we toch niet.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Dossiers Psycho Informa na faillissement

Bericht door Anon20230219 »

@Isabelle, ik hoop het ook voor jou want je wil dit gezeur wat ik de afgelopen weken heb gehad gewoon niet mee maken.
Stepwork heeft mijn inschrijving terug gezet naar 9 mei 2018 nadat ze zagen dat ik de gegevens toen al heb doorgezonden.
Dus dat scheelt 4 weken extra wachten..
i-rene
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 mei 2016, 14:07
Gender: Vrouw
Locatie: Utrecht

Re: Dossiers Psycho Informa na faillissement

Bericht door i-rene »

Ik heb mijn dossier opgevraagd en kreeg deze netjes per mail en wachtwoord per sms.
Bevatte 1 Word document waarin alle verslagen van Tanja waren opgenomen.

Toen ik vervolgens vroeg of er nog verschil zit tussen wat er gemaild was en wat er in Schoonhoven op te halen viel, bleek dat alle brieven ook verkregen konden worden. Dat kon ook per mail. Hierin zaten ook brieven tussen PII en huisarts, endo en VU (FFS).

Dús als je slechts een word document hebt gekregen, kun je de rest ook opvragen.
Dan heb je echt je eigen dossier compleet en hoef je er niet voor naar Schoonhoven.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Dossiers Psycho Informa na faillissement

Bericht door Mirthe_s »

i-rene schreef: 08 jun 2018, 09:09 Ik heb mijn dossier opgevraagd en kreeg deze netjes per mail en wachtwoord per sms.
Bevatte 1 Word document waarin alle verslagen van Tanja waren opgenomen.

Toen ik vervolgens vroeg of er nog verschil zit tussen wat er gemaild was en wat er in Schoonhoven op te halen viel, bleek dat alle brieven ook verkregen konden worden. Dat kon ook per mail. Hierin zaten ook brieven tussen PII en huisarts, endo en VU (FFS).

Dús als je slechts een word document hebt gekregen, kun je de rest ook opvragen.
Dan heb je echt je eigen dossier compleet en hoef je er niet voor naar Schoonhoven.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
Klopt. Ik gaf per mail al aan dat een word document mij onaannemelijk lijkt, en kreeg daarna nog allemaal willekeurige documenten van Tanja.