Nieuwe chat! Zie dit topic.

Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Psychologen en procedures
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Anon20210626 »

Wachttijden voor intake zijn lang , daarna neemt het ook nog wel wat tijd. Ik neem aan dat je de beslissingen om dit traject in te gaan met je volle verstand genomen hebt . Hoeveel tijd wil je dan in hemels naam nog extra? 1 maand? 1 jaar ? 10 jaar ?

Ik denk dat die drie maanden al ruim is . Je zal toch een keer moeten lijkt mij .

Die Patrick bleef het ook maar uitstellen en dat is nooit meer goedgekomen .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Anon20210626 »

Emma schreef: 22 jan 2019, 21:39
Gaan we nou potverdorie in elk topic een metadiscussie houden over het discussiëren? Het moet nou eens afgelopen zijn met dat gezanik. We zijn een forum over trans* issues, geen debatingclub. Er mag best een beetje respect zijn voor een oproep van een mod.
Deze reactie vind ik aardig zuur..... hihihi
En het respect voor de mods is er echt wel hoor
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Dean »

Toch is het ieder voor zich om te bepalen waar wanneer en hoe iemand start met de real life fase. Jullie mogen daar gerust een andere mening over hebben, maar blijf deze dan niet zo opleggen aan anderen. Voor de ene persoon is het nu eenmaal makkelijker om daarin stappen te zetten dan voor de andere. Heb daar respect voor asjeblieft. Is dat zo veel gevraagd?
Well, here I am! What are your other two wishes?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Emma »

Dean schreef: 23 jan 2019, 19:48 Toch is het ieder voor zich om te bepalen waar wanneer en hoe iemand start met de real life fase. Jullie mogen daar gerust een andere mening over hebben, maar blijf deze dan niet zo opleggen aan anderen. Voor de ene persoon is het nu eenmaal makkelijker om daarin stappen te zetten dan voor de andere. Heb daar respect voor asjeblieft. Is dat zo veel gevraagd?
Nogal. Geen mens is gelijk.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Anon20190508 »

Hoewel ik weet dat je inmiddels al veel verder zal zijn dan wij weten, Danielle, denk ik dat het een goed idee zou zijn om toch de RLE en HRT uit te stellen om eerst vrede met jezelf te vinden. Het is heel moeilijk, dat weet ik, maar als je nog niet klaar bent om uit de kast te komen zonder HRT, moet je misschien toch een stapje terug doen en even kijken hoe je verder wilt. De RLE is er niet voor de lol en ze doen het niet om je te treiteren, al lijkt het soms wel zo. Leer eerst omgaan met je omgeving, kijk aan wie je wel iets hebt en aan wie niet, en dan zal het al veel makkelijker gaan :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈