Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Psychologen en procedures
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door MichelleB »

En zo'n ontsporing als dit (laat staan een FTM "oud wijf" noemen, gewoon.. naar.) is dus de reden dat ik nauwelijks post, reageer of mijn hoofd laat zien in de chat. Beetje raar voor een inclusief forum. Wat zijn jullie allemaal aan het doen??? Blijven we mensen wegpesten?

In afwachting van uw "en jij bent ook stom" reactie,
Michelle
-Life is a work in progress-
Kams
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2018, 17:35
Gender: Vrouw

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Kams »

Mensen.

Nou weet ik dat er meningsverschillen aanwezig zijn tussen mensen. Maar gal spuwen wordt niemand beter van. Bij een mening / probleem met iemand, probeer een middenweg te zoeken. Of vraag een van onze mods / E&E voor hulp.

Niet elk draadje hoeft in een menings ronde / ruzie te eindigen. Daar staan we allen boven. En we dienen daar met z'n allen zorg voor te dragen.
Anyway. Graag back on topic En het vriendelijke verzoek het gal buiten te laten ( of in je galblaas. die optie is er ook).
Our loneliest, are found to be the kindest. The saddest among us are witnessed smiling the brightest. And our most damaged, are often our wisest. They've seen what lies behind those doors, and they do not wish it's suffering onto anyone else.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Anon20230219 »

MichelleB schreef: 22 jan 2019, 17:39 En zo'n ontsporing als dit (laat staan een FTM "oud wijf" noemen, gewoon.. naar.) is dus de reden dat ik nauwelijks post, reageer of mijn hoofd laat zien in de chat. Beetje raar voor een inclusief forum. Wat zijn jullie allemaal aan het doen??? Blijven we mensen wegpesten?

In afwachting van uw "en jij bent ook stom" reactie,
Michelle
Tja ik denk er een beetje hetzelfde over.
Beetje naar sfeertje wat er zo rond waart afgelopen weken op het forum.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Eva »

Weet je...

Bans uitdelen... slotjes plaatsen... makkelijk. Lijkt het.
Maar daarmee houd je een forum niet gezond. We staan er dan ook niet altijd mee klaar, dat moge duidelijk zijn.

Toch neemt het aantal 'zure berichten' de laatste tijd toe. Ad hominems lijken normaal te worden en dat vinden we dan weer onaanvaardbaar.

Laten we het volgende afspreken: de komende 13 persoonlijke aanvallen of zure reacties worden beloond met een maand. In de cooler. Okee?

Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Anon20230219 »

Ik snap het Eva dat je niet als politie agente steeds op het forum rondkijkt of er een overtreding begaan wordt.
Mijn bericht was zeker niet naar jullie als oprichters/moderators bedoelt, het was meer een constatering hoe triestig deze dan ook is.

Lisa
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Annet »

Jee wat een gezeur, de zweer is echt ver gezakt. Zo gauw er maar wat gediscussieerd wordt moet dat weer stoppen.
Maar ga weer of topic.

Ik blijf bij mijn mening als je in transitie gaat zo snel mogelijk in gewenste geslacht leven dat wil je toch.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Anon20230219 »

Annet schreef: 22 jan 2019, 21:23

Ik blijf bij mijn mening als je in transitie gaat zo snel mogelijk in gewenste geslacht leven dat wil je toch.
Voor de 1 is dit gewoon makkelijker dan de ander,iedereen kijkt daar anders tegen aan.
Ik zelf ben langzaam over gegaan van man naar vrouw omdat ik het in mijn eentje moet doen, ten 2e omdat ik de omgeving er toen nog niet van op de hoogte had gesteld.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd is het spreekwoord toch?
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Emma »

Annet schreef: 22 jan 2019, 21:23 Jee wat een gezeur, de zweer is echt ver gezakt. Zo gauw er maar wat gediscussieerd wordt moet dat weer stoppen.
Maar ga weer of topic.

Ik blijf bij mijn mening als je in transitie gaat zo snel mogelijk in gewenste geslacht leven dat wil je toch.
Gaan we nou potverdorie in elk topic een metadiscussie houden over het discussiëren? Het moet nou eens afgelopen zijn met dat gezanik. We zijn een forum over trans* issues, geen debatingclub. Er mag best een beetje respect zijn voor een oproep van een mod.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
robin1963
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 jan 2019, 10:29
Gender: Vrouw
Locatie: Drenthe

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door robin1963 »

Iedereen in z'n waarde laten en elkaars mening respecteren.
Maakt de wereld zoveel liefdevoller.
Ik denk ook dat iedere situatie, ieder mens anders is en dat vraagt soms om verschillende benaderingen.
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Real Life Experience en HRT (Stepwork)

Bericht door Eveliene »

Annet schreef:Jee wat een gezeur, de zweer is echt ver gezakt. Zo gauw er maar wat gediscussieerd wordt moet dat weer stoppen.
Maar ga weer of topic.

Ik blijf bij mijn mening als je in transitie gaat zo snel mogelijk in gewenste geslacht leven dat wil je toch.
Mee eens.
Een transitie is geen verkleedpartijtje waarin je de ene dag het mannetje speelt en de andere dag het vrouwtje. We zijn toch verdikkeme geen clowns.
Plaats reactie