Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Psychologen en procedures
Aaricia
Zorgverlener
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2018, 13:08
Gender: Vrouw

Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Aaricia »

Hoi allen!

Ik stel me hier even voor, gezien ik vanaf vandaag regelmatig aanwezig zal proberen te zijn op dit forum. Na een korte poll hebben de moderators samen met jullie besloten dat ik deel mag uitmaken van dit platform, en daar ben ik zeer dankbaar voor!

Mijn naam is Aaricia, en ik zet me bij 2pass Clinic (Antwerpen, België) in voor alles wat online communicatie/social media betreft. Mijn intentie is om hier mee vragen te beantwoorden of inzichten te bieden zodat men naast de persoonlijke ervaringen van iedereen, ook antwoorden van professionals krijgt.

Het doel daarvan is dat wij een beter beeld krijgen van wat er leeft in de (Nederlandse) gemeenschap, en dat wij door te luisteren beter kunnen inspelen op jullie noden. Ik ben er namelijk van overtuigd dat alle soorten professionals ook goed moeten luisteren naar de transgender personen zelf, om zo de zorg nog beter aan te kunnen passen. Het hoort een wisselwerking te zijn, zodat we uit onze ervaringen kunnen groeien. Op die manier zullen idealiter ook andere professionals volgen met het creëren van een betere transgenderzorg.

Indien jullie nog vragen voor mij zouden hebben, dan hoor ik dat graag!

- Aaricia
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door anon20181206 »

viewtopic.php?f=25&t=5971
28 stemmen voor, 4 tegen.
12 mensen hebben gereageerd in dat topic.
Nu staat deze post hier al 5 uur, en tot nu toe geen enkele reactie.
Er is wel op andere topics gereageerd, en de chat wordt vrolijk volgetypt.
:wship: :wship: :wship:

Zal dan maar zelf openen hier.
Mijn naam is Aaricia, en ik zet me bij 2pass Clinic (Antwerpen, België) in voor alles wat online communicatie/social media betreft. Mijn intentie is om hier mee vragen te beantwoorden of inzichten te bieden zodat men naast de persoonlijke ervaringen van iedereen, ook antwoorden van professionals krijgt.
Met welke vraagstukken zit je zelf, in relatie tot de deelnemers aan dit forum, en hoe kun je ons hiermee een dienst bewijzen?
Zo ik lees, ga je de topics doornemen, en van daaruit filteren wat er leeft?
En vanuit die waarneming een vraagstelling formuleren terug naar de inhoud van betreffende topics?
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Eva »

Hallo Aaricia, welkom op het forum :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Emma »

Tja Arlina, het is donderdagavond en dit is niet het standaard introductietopic. Daarnaast zijn er drukke en minder drukke momenten op het forum. Ik maak me geen zorgen hoor.

En welkom, Aaricia!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door anon20181206 »

Ik maak me pas zorgen als de wijn op is, vrijwel het enige wat me door het leven sleept.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Jannet V »

Arlina schreef: 13 sep 2018, 22:02 Ik maak me pas zorgen als de wijn op is, vrijwel het enige wat me door het leven sleept.
Heb je dat ook al eens tegen je psycholoog gezegd? Anders zou ik het zeker eens noemen.

Welkom Aaricia.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Jennifer84 »

Arlina schreef: 13 sep 2018, 22:02 Ik maak me pas zorgen als de wijn op is, vrijwel het enige wat me door het leven sleept.
alcohol om je erdoor te slepen vindt ik niet echt een optie. Je komt jezelf alleen maar harder tegen
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Gwenda »

Welkom op t forum
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Anon20190508 »

Hoi Aaricia, welkom op het forum! Ben je inderdaad van plan om zelf vragen te gaan stellen in de topocs of verwacht je dat wij uit onszelf onze verhalen en/of vragen bij je moeten komen neerleggen? Ben benieuwd!
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Intro: Aaricia van 2pass Clinic

Bericht door Anon20230219 »

Hoi Aaricia,

Ook namens mij welkom op het forum.
Ik vind het zelf een goed streven eerst eens te polsen wat er eigenlijk leeft onder de mensen welke men behandelt.
Dat zouden de organisaties en verzekeraars welke in Nederland zorg verlenen aan transgenders ook zeker eens moeten gaan doen.
Als je een verzoek tot informatie vraagt middels dit forum ben ik in elk geval bereid om daar als het op mij persoonlijk grondslag heeft zeker op antwoorden.
Las je bericht al eerder vandaag maar beetje vreemde dag achter de kiezen dus vandaar dat ik nu pas mijn welkom aan jou schrijf.