Nieuwe chat! Zie dit topic.

Stepwork Rotterdam

Psychologen en procedures
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Stepwork Rotterdam

Bericht door AJpoekie »

Nu echt aftellen voor je Marica! Super fijn voor je!

Ik zit ook over de helft met wachten op het gesprek met de second opinion en komende week heb ik tentamens dus dan gaat de week lekker snel haha ;-) elk nadeel heeft zijn voordeel!
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Elena
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 jul 2018, 14:04
Gender: Trans MtF

Re: Stepwork Rotterdam

Bericht door Elena »

Dank je. Je hebt echt geluk gehad bij de meesten van ons zijn het meer gesprekken en duurt het veel langer.

Wens je succes 25 januari.
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Stepwork Rotterdam

Bericht door Marijn »

Bij mij waren het een gesprek of 6 a 7 in pakweg 3 maanden. Daarna wel wat meer wachttijd op de formaliteiten enzo.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Mingus
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 apr 2018, 16:27
Gender: Trans FtM

Re: Stepwork Rotterdam

Bericht door Mingus »

*zucht*
Ik heb van mijn behandelaar in Rotterdam groen licht maar zoals ik het nu heb begrepen is er nog geen zicht op second opinion en dan endo. Er was hoop dat ik in februari mijn second opinion zou krijgen want januari zat vol. Maar volgens mijn behandelaar zit februari ook vol en maart ook. Dus met een beetje geluk is het april en dan zou ik moeten wachten op de endo en dan met geluk zit in in de zomer (juli/augustus) aan de hormonen.

Ja ik heb geluk dat ik een korte wachttijd had, een goede behandelaar heb en stabiel ben maar soms krijg ik het gevoel dat er veel mensen voor gaan die niet helemaal stabiel zijn om hun stabiel te krijgen. Logisch maar ik weet niet wat steeds langer wachten met mijn stabiliteit gaat doen..

Moest het even kwijt

Verstuurd vanaf mijn FP2 met Tapatalk