Ervaringen Stepwork en T-Cendent

Psychologen en procedures
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen Stepwork en T-Cendent

Bericht door Annet »

Mijn ervaring bij stepwork is goed, word altijd snel geholpen. Ik ben ook één van de eerste in assen, met toen een wachttijd van 4 dagen. Mijn psycholoog daar doet zijn best om alles goed teregelen voor mij.
Annet
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Ervaringen Stepwork en T-Cendent

Bericht door Anon20230219 »

Nou ik werd vanmiddag wel ineens snel terug gebeld n.a.v.de brief welke naar het Haga ziekenhuis was verzonden en waar in mijn optiek dingen in stonden welke niet klopte.
Het kan dus wel snel en hoop dat ze deze lijn beetje blijven vast houden.

Ik heb inmiddels al een nieuwe verzekering afgesloten en ga nu niet nog een keer wisselen.
Bij een verzekeraar welke bij Stepwork goed bekend staat.

Mij is verzocht om Hayo morgen te gaan mailen om te vragen hoe hoog de kosten zullen zijn.
Ik kan altijd nog proberen of ik die rekeningen neer kan gaan leggen bij de gemeente daar ik in de bijstand zit.
Wordt dus nog vervolgd maar had al in mijn achterhoofd gehouden dat ik dit jaar meer geld kwijt zou zijn aan mijn transitie traject daar ik ook met hormoon gel wil gaan werken en niet met pleisters.
Die gel wordt pas in oktober van dit jaar op de lijst gezet van medicatie welke dan vergoed mag gaan worden.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Ervaringen Stepwork en T-Cendent

Bericht door Anon20200101 »

Ik ben op dit ogenblik alweer 6 maanden bij T-cendent in behandeling.
Tot en met april '18 was ik in behandeling bij Tanja van Hengel @ Psycho Informa, en tien vesting P.I.G. ineens niet meer.
In de tussentijd heb ik gezocht naar alternatieven (De Vaart/PsyTrans & Stepwork, beiden hadden toen korte wachtlijsten, resp. paar weken en 3 maanden) voor als zij geen doorstart kon maken, in augustus was dit eindelijk het geval, met als naam T-cendent.
Ik had op dat moment alleen nog maar SRS verwijsbrief nodig, met nog maar twee maanden tijd voordat die brief bij Chettawut binnen moest zijn. Dus ik wilde waar enigszins mogelijk bij Tanja blijven. Overstappen naar Stepwork of De Vaart zou hoe dan ook verdere vertraging veroorzaken.

Ik ben blij waar ik ben, al is af en toe het doen van sessies via Skype wat onhandig als je bij wijze van spreken een knuffel nodig hebt.
Als T-cendent niet zou bestaan zou ik zonder enige twijfel met alle plezier naar Stepwork gegaan, waar de intake heel fijn was (in tegenstelling tot De Vaart)
Plaats reactie