Nieuwe chat! Zie dit topic.

Dr middelberg

Psychologen en procedures
monique_47
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 dec 2014, 11:22
Gender: Vrouw

Dr middelberg

Bericht door monique_47 »

Ik word in augustus geopereerd in het umcg bij dr middelberg.ben al bij hem geweest super aardige man.maar is er ook iemand geopereerd door de heer middelberg en zou je de ervaring met mij willen delen.
Dank monique
Gebruikersavatar
robin1963
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 jan 2019, 10:29
Gender: Vrouw
Locatie: Drenthe

Re: Dr middelberg

Bericht door robin1963 »

Hallo Monique,

Hoe lang ben je bezig geweest met het voortraject los van de hormonen?
Ik bedoel dus vanaf het moment dat je het eerste gesprek met hem had?
Ik zou 27 maart een afspraak hebben maar dit is vrijdag zonder reden verzet naar 22 mei!
2 Maanden verder!
Heb je hier ook ervaring mee?

Groetjes,
Robin
lxjshrss
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2017, 16:26
Gender: Trans FtM
Locatie: Akkrum

Re: Dr middelberg

Bericht door lxjshrss »

robin1963 schreef: 04 mar 2019, 13:17 Ik zou 27 maart een afspraak hebben maar dit is vrijdag zonder reden verzet naar 22 mei!
2 Maanden verder!
Heb je hier ook ervaring mee?
Extreem toevallig ik wel. Kreeg donderdagochtend een belletje van plastische chirurgie UMCG dat iemand ziek was geworden en er de volgende dag een OK geboekt was met Dr. Middelberg. Ze wilden die OK liever niet leeglaten en vroegen of ik interesse had om 29 maart geopereerd te worden door dr. Middelberg ipv 29 april door dr. Tempelman.

Ik zit nu drie dagen later heerlijk in bed met een platte borstkas (ftm). :D

Qua communicatie vind ik het wel erg slordig dat ze je dat niets hebben laten weten voordat ze die afspraak verplaatsten, vooral ook omdat het over maanden gaat en niet een weekje of zo. Misschien dat het iets met die OK, de zieke en mij te maken had? (In dat geval mijn excuses. :oops:)

Edit: Zie nu pas dat dit bericht van begin maart is. Ik ben 28 maart pas gebeld en mijn eerdere operatiedatum was pas 22 maart vastgesteld, dus ik denk niet dat het iets met elkaar te maken heeft. Ik hoop dat er ondanks dit uiteindelijk duidelijkheid komt!