Frustratie over transitie/stepwork

Psychologen en procedures
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Anon20230219 »

Thomae schreef: 16 aug 2020, 17:17 Wow wow wow!!!

Ik heb precies dezelfde ervaringen met Sam van Stepwork!!! Even serieus, maar dit is echt niet ok!

Iemand al overwogen richting de geschillencommissie te stappen of een procedure op te starten bij het tuchtcollege? Er staan mensen op de wachtlijsten die rekenen op hulp. Mogelijk belanden die dadelijk op de stoel tegenover Sam. Teleurstellend...
Nou ik ging van Sam over naar Johan maar die weet echt niet waar je mee bezig bent.
Inlevingsvermogen 0,0 en moet hem steeds uitleggen hoe dingen zitten...
Vervolgens een verwijzing naar Kanhai sturen waar de honden geen brood van lusten.
Dus het is niet alleen Sam maar er schort veel bij Stepwork, afspraken gewoon niet na komen..Als je dan zelf actie onderneemt zijn ze nog nijdig ook.
Heb nog overwogen om een klacht tegen Johan in te dienen maar daar wordt weinig tot niets mee gedaan vrees ik.
Stepwork klopt zich op de borst dat ze zoveel patiënten aan het helpen zijn...je moet alleen niet vragen hoe in sommige gevallen.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Nate_0 »

Welke Johan is dit, Lisa? De psychiater?

Waarom heb je het gevoel dat hij geen inlevingsvermogen heeft? Want dat is mij nooit opgevallen.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Anon20230219 »

Nate_0 schreef: 17 aug 2020, 17:22 Welke Johan is dit, Lisa? De psychiater?

Waarom heb je het gevoel dat hij geen inlevingsvermogen heeft? Want dat is mij nooit opgevallen.
Johan Huizinga heb ik het over.
Nou het laatste gesprek wat ik met hem had was nogal met een toon van ja het zal allemaal wel.
Het feit dat hij een verwijzing opstelt zonder het dossier goed te lezen en allerlei dingen erin vermeld wat al eerder heeft geleid tot een klacht mijnerzijds.
En het totaal niet kan waarderen als ik inzake het doorverwijzen voor de FFS naar het VU zelf contact gaat leggen met Amsterdam om er vervolgens achter te komen dat de verwijzing daar naar toe nooit is ingediend.
Hem dingen kan vertellen en hij het volgende gesprek verbaasd reageert van "Goh dat wist ik helemaal niet"...
En dat zijn maar een paar dingen.
Inmiddels geeft hij zelf ook aan dat mijn transitie te langzaam verloopt, maar werkt ook niet echt mee om dit op enige manier te versnellen.
Om iets voor elkaar te krijgen moet ik minstens 3x bellen....
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2955
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Marica »

Ik heb het zoals wel bekend mijn diagnostische fase bij Stepwork gehad. Echt een goede klik met Jos in Rotterdam die uit de boedel van PII afkomstig was. Chaoot, maar erg lief en begripvol. Periode maart tot november 2018. Verwijsbrieven zijn een drama. De reden? De Administratie . Die zit op Curacao met haar billen in het zand. Bereikbaar na 14.00 uur NL tijd. Ze kan ook goed liegen die Diana, Verwijsbrieven die Kanhai zou moeten hebben zijn nooit verstuurd. Tot ik van haar eiste dat ze die naar mij moest sturen. Ik had haar toch aan de lijn, en jawel hoor, daar was de brief die ik direct doorstuurde naar MKVelsen.

Ik weet toevallig dat Jos zijn ontslag heeft ingediend, hij gaat waarschijnlijk naar Compass GGZ in Nijmegen

Stepwork zou overgenomen worden, en volgens hem was er een leegloop aan de gang. Alwin is op Non actief gezet door het bedrijf dat de boel overneemt. (Nieuwe koepelorganisatie sandstephealthcare.nl zoek maar)
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Brownie »

Gaat dit over Alwin Man? Weet je dan ook waarom hij op non actief staat?
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Anon20230219 »

Marica schreef: 08 okt 2020, 20:02 Ik heb het zoals wel bekend mijn diagnostische fase bij Stepwork gehad. Echt een goede klik met Jos in Rotterdam die uit de boedel van PII afkomstig was. Chaoot, maar erg lief en begripvol. Periode maart tot november 2018. Verwijsbrieven zijn een drama. De reden? De Administratie . Die zit op Curacao met haar billen in het zand. Bereikbaar na 14.00 uur NL tijd. Ze kan ook goed liegen die Diana, Verwijsbrieven die Kanhai zou moeten hebben zijn nooit verstuurd. Tot ik van haar eiste dat ze die naar mij moest sturen. Ik had haar toch aan de lijn, en jawel hoor, daar was de brief die ik direct doorstuurde naar MKVelsen.

Ik weet toevallig dat Jos zijn ontslag heeft ingediend, hij gaat waarschijnlijk naar Compass GGZ in Nijmegen

Stepwork zou overgenomen worden, en volgens hem was er een leegloop aan de gang. Alwin is op Non actief gezet door het bedrijf dat de boel overneemt. (Nieuwe koepelorganisatie sandstephealthcare.nl zoek maar)
Tja ik ken dit liedje helaas.
Diana zou mij doorverwijzen naar Amsterdam ooit voor een FFS..nu dik een jaar geleden.
Kwam er zelf achter dat dit nooit gebeurd is.
Mijn behandelaar is met pensioen gestuurd, wat maar goed is want zijn geklungel heeft er voor gezorgd dat ik waarschijnlijk een FFS bij Kanhai op mijn buik kan schrijven.
Het baart mij grote zorgen voor de toekomst, het ging al beroerd in mijn geval en dat wordt nog een graadje erger..
Overname betekend meestal op lange termijn einde oefening.
Gelukkig moet ik vaak hobbymatig het wiel opnieuw uitvinden, zal ik binnen mijn traject ook wel moeten doen.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2955
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Marica »

Brownie schreef: 09 okt 2020, 07:32 Gaat dit over Alwin Man? Weet je dan ook waarom hij op non actief staat?
2 kapiteins op een schip is het enige wat Jos mij vertelde.

Stepwork is eigenlijk een lege huls. Ik zou verder kijken

Ik ben blij dat ik bijna 'klaar' ben. Ik heb in ieder geval gezorgt dat mijn dossier open blijft als ik nog een FFS wil.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Anon20230219 »

Marica schreef: 09 okt 2020, 11:24
Brownie schreef: 09 okt 2020, 07:32 Gaat dit over Alwin Man? Weet je dan ook waarom hij op non actief staat?
2 kapiteins op een schip is het enige wat Jos mij vertelde.

Stepwork is eigenlijk een lege huls. Ik zou verder kijken

Ik ben blij dat ik bijna 'klaar' ben. Ik heb in ieder geval gezorgt dat mijn dossier open blijft als ik nog een FFS wil.
Tja 2e keer tijdens mijn transitie dat een organisatie niks meer blijkt dan een lege huls.
Mijn voorspelling dat ik rond mijn 50ste eindelijk klaar zal zijn wordt steeds meer een waarheid.
Ben vandaag 47 geworden dus nog eens 3 jaar erbij.
Dit soort verhalen hoor je allemaal niet in programma's als Hij is een Zij..
Maar weet nu echt niet meer hoe nu verder, kwam er vandaag weer achter dat mijn borstharen verwijdering machtiging nog steeds niet bij de verzekeraar binnen is..
Vanmiddag maar eens in de mail klimmen...bellen heeft totaal geen zin.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2955
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Marica »

Lisa1973 schreef: 09 okt 2020, 13:15
Marica schreef: 09 okt 2020, 11:24
Brownie schreef: 09 okt 2020, 07:32 Gaat dit over Alwin Man? Weet je dan ook waarom hij op non actief staat?
2 kapiteins op een schip is het enige wat Jos mij vertelde.

Stepwork is eigenlijk een lege huls. Ik zou verder kijken

Ik ben blij dat ik bijna 'klaar' ben. Ik heb in ieder geval gezorgt dat mijn dossier open blijft als ik nog een FFS wil.
Tja 2e keer tijdens mijn transitie dat een organisatie niks meer blijkt dan een lege huls.
Mijn voorspelling dat ik rond mijn 50ste eindelijk klaar zal zijn wordt steeds meer een waarheid.
Ben vandaag 47 geworden dus nog eens 3 jaar erbij.
Dit soort verhalen hoor je allemaal niet in programma's als Hij is een Zij..
Maar weet nu echt niet meer hoe nu verder, kwam er vandaag weer achter dat mijn borstharen verwijdering machtiging nog steeds niet bij de verzekeraar binnen is..
Vanmiddag maar eens in de mail klimmen...bellen heeft totaal geen zin.
Ik kan het mishebben maar Borst en/of Buikharen worden niet vergoed volgens mij. Ik laat het doen als ik nog onthaarsessies over heb.
@Lisa1973 Gefeliciteerd met je verjaardag, dikke virtuele knuf voor jou.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Frustratie over transitie/stepwork

Bericht door Anon20230219 »

Marica schreef: 09 okt 2020, 14:08 Ik kan het mishebben maar Borst en/of Buikharen worden niet vergoed volgens mij. Ik laat het doen als ik nog onthaarsessies over heb.
@Lisa1973 Gefeliciteerd met je verjaardag, dikke virtuele knuf voor jou.
Nou ik zou niet weten hoe ik dergelijke behandelingen zelf zou moeten bekostigen en zeker als ik straks geopereerd ben is het helemaal geen gezicht...het zal een hoop heen en weer schrijven/bellen worden.
(Borstvergroting.)
Mijn therapeute wil niet dergelijke behandelingen "onder de tafel" doen omdat zij alle verrichtingen weer moet verantwoorden bij de zorgverzekeraar.
Sowieso ben ik met elke declaratie al 2 tot 4 weken bezig om het geld terug te ontvangen en wordt er van mij verwacht om bij elke indiening een kopie van de gegeven machtiging erbij te voegen.
Dus boteren tussen mij en de verzekeraar doet het sinds de Corona crisis niet meer.
Alles wat ik indien wordt afgewezen en om redenen dat de medici zich nog eens achter de oortjes krabben.

Dank je wel voor de felicitaties :hbeat: