wachtijden

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: wachtijden

Bericht door Hrafn »

@Dylana ik hoop dat het uwv niet moeilijk doet maar als je veel last van je ptss hebt zou je toch nog in de ziektewet moeten kunnen blijven... Ben je ook in behandeling voor ptss?
Gebruikersavatar
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: wachtijden

Bericht door Dylana »

Hrafn schreef:[mention]Dylana[/mention] ik hoop dat het uwv niet moeilijk doet maar als je veel last van je ptss hebt zou je toch nog in de ziektewet moeten kunnen blijven... Ben je ook in behandeling voor ptss?
Emdr of pysgotherapie kan ik niet als behandeling 95 % kans dat ik weer invalide word door de conversiestoornis laatste keer duurde dat 1 jaar en 9 maand. Dus moet de ptss anders behandelen maar dat pas na mijn transitie. Want nu bij iedere trauma of extreme stress of operatie word de conversiestoornis actief. Daarom mag mijn srs ook alleen maar in het vu gedaan worden omdat ik de pijnpoli psygiather nodig heb voor een niet standaard herstel belijd. Gelukkig had ik eindelijk een keertje straks een verzekerings arts bij het uwv die verstand van conversiestoornis ptss en Genderdysforie heeft de combi is zeldzaam zij hij dat maakt het complex. Hij snapt dat ik stress moet vermijden transitie moet afronden dat gaat weer meer stress schelen en dus ook een andere beter weg is voor de ptss te behandelen. Conversiestoornis ben ik voor uitbehandeld helaas heb ik wel de chronische versie dus zal waakzaam moet blijven. Voor wie het niet weet wat het is het zijn psychische problemen en stress en pijnprikkels die mega extreem worden, daardoor gaat de cortex van je hersenen de sturing en controle verliezen het deel bewust en het deel onbewust werkt niet meer samen maar tegen elkaar. Gevolg is neurologische uitval en neurologische ziekte verschijnselen en neurologische pijnen. Dus stress, operaties en trauma’s vermijden is de beste optie. Nu weten we allemaal wel wat voor stress jezelf zijn kost en transitie. Ptss geeft ook veel stress dus het is nog al complex vooral de ptss met 11 extreme trauma’s maar ik leef nog en leef mijn leven en word mezelf hoe moeilijk alles ook gaat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: wachtijden

Bericht door Hrafn »

@Dylana heel veel sterkte, jouw proces is echt driedubbel heftig! :hug2: