Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Psychologen en procedures
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Anon20210626 »

het was nog " nog niet gedaan omdat het openen niet lukte "niet mijn schuld

Oh ja bedankt voor het afbranden daarover

Inmiddels wel gedaan maar ik zie niet in wat dit voor nut heeft . Immers er gebeurd al jaren bijna niets . Dat ligt niet aan de genderpoli maar heeft andere oorzaken en die zijn ook al jaren duidelijk

ik zie niet in dat vragenlijstje de verbetering gaat geven.

De oorzaken hadden ook wel zonder dit vragenlijstje boven kunnen komen want een ieder ziet de toenames in aanmeldingen al jaren aankomen en dan is men zoganaamd heel erg verrast dat de wachtlijsten toenemen.

Het trieste dieptepunt was de toenmalige opnamestop

Zelfs dat hielp niet
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Eveliene »

Wel ingevuld maar de vragen waren dezelfde standaard vragen als altijd, het enige verschil was dat er nu naar het opleidingsniveau van ouders werd gevraagd en ook dat heb ik ingevuld maar wat ze uit die onnodige vraag willen halen is mij een raadsel. Een conclusie zou kunnen zijn dat hoogopgeleide vaders en moeders met huishoudschool transgender kinderen maken, je ziet het, een belachelijke conclusie dus daarom de vraag.. Waarom?

Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Anon20210626 »

You might very well think that , I coundn't agree more.

Alleen de conclusie ....... euhhh I guesss not .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Anon20200101 »

@Renée ik brand helemaal niemand af, jammer dat je dat wel zo ervaart.

De kwartiermaker, die in heel regelmatig contact staat met TNN en Transvisie, maakt wel degelijk in deze laatste paar maanden heel veel vooruitgang.
Kijk daarvoor ook even naar de 5 moties specifiek op de transgenderzorg gericht, die door diverse politieke partijen die vorige tot stemming zijn gebracht, waarvan er 4 zijn aangenomen.
Of de borstvergroting subsidie die per 1/2/19 actief is.
Dat zijn heel duidelijke stappen vooruit.

Door een zo goed mogelijke inventarisatie, waar dan ook jouw negatieve ervaringen meegenomen worden, juist die negatieve ervaringen kunnen de kwartiermaker helpen in het formuleren van knelpunten.
Zoals lange wachtlijsten, en gebrekkige landelijke spreiding van de zorg staan al chrystal clear op diens netvlies gebrand, en hoe meer due signalen van de transgender personen zelf komen, des te urgenter due boodschap doorgegeven kan worden aan de bewindslieden en beleidsmakers.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Anon20210626 »

Jammer dat je dit op jezelf betrekt want dat betrof iemand anders in een ander draadje
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Anon20200101 »

Ik heb het niet op mijzelf betrokken.
Er was een 50% kans dat je mijn opmerking bedoelde.
Ik voelde me niet aangevallen, maar wilde wel duidelijk maken dat er van mijn kant geen ill will was, in het geval je wel aan mijn opmerking refereerde.

Volgende keer even quoten of @mention doen? 😉
Dan kan de juiste persoon de passende schoen aantrekken.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Anon20210626 »

Het VUMC of hoe dat dan nu ook mag heten had deze knelpunten al vele jaren geleden kunnen aangeven want zij zien deze tendens ook al jaren . resultaat? nog langere wachtlijsten .

Ik geef toe dat de subsidie een onverwachte bonus is geweest

Maar de verdubbeling een wachtlijst op operatief gebied is al jaren geleden voorzien maar daar is niets mee gedaan gezien de nu ontstane situatie ....

De persoon weet uitermate goed wie ik bedoel en dit zijn ook haar eigen woorden
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door MichelleB »

😘
-Life is a work in progress-
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Jannet V »

Ingevuld en zoals bij elke vragenlijst (over wat dan ook) staan er ook nu weer enkele vragen tussen waar ik een vraagteken bij kan zetten. Maar als 'semi professionele' vragenlijst invuller ben ik daar wel aan gewend. :)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Onderzoek door kwartiermakers over transgender zorg

Bericht door Alice »

500 x respons op die vragenlijst is niet slecht te noemen gelet op de aantallen transgenders die dit aangaat.

Hoe is de bekendheid van deze vragenlijst onder de transgenders.
Bij ouderen transgenders zou het maar zo kunnen wezen dat zij er niet meer zijn, heeft iets met leeftijd te maken ofzo.
Ook bekend is dat veel transgenders na hun transitie weer hun eigen weg vervolgen en verder, bijna, geen contact meer hebben met andere transgenders of met transgender instanties/verenigingen.

Tja, de vraagstelling (bij deze lijst en andere). Soms heb ik hier mijn gedachten over maar ik ben niet de vraagsteller dus ik kan het belang van die vragen niet beoordelen.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Plaats reactie