Doorverwijzing

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
sammy
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 okt 2020, 13:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/die

Doorverwijzing

Bericht door sammy »

Hoi allemaal!

Ik ben Sam en ik ben nonbinair, ik ben laatst bij mijn huisarts geweest voor een doorverwijzing. Hij vertelde mij even eerst nog wat uit te zoeken, waar wil ik heen en hoe zit het met je verzekering.
Nu ben ik verzekerd bij ziezo en moet ik dus nog kijken waar ik heen wil. Ik wil liever niet naar het vu omdat ik overal hoor dat die wachtlijst daar zooooo enorm lang is. Maar weet verder niet zo goed wat in de buurt is van Nunspeet. Ik heb zitten kijken naar stepwork, maar daar zit ziezo dan weer niet bij aangesloten. Iemand die daar ervaring mee heeft?
Of iemand nog aanraders?
Dan kan ik namelijk m'n huisarts bellen! :D
~~~~~~~~~~~
Sammy hij/die
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3662
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Doorverwijzing

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb persoonlijk geen ervaring met Stepwork, maar het forum staat er vol mee.
Irene
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 499
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Doorverwijzing

Bericht door Hal »

Hey Sammy,

Qua wachtlijsten is het volgens mij allemaal een beetje lood om oud ijzer, op het moment. Wat veel mensen hier doen is zich bij meerdere instellingen op de wachtlijst laten zetten, en dan zien wie er als eerste tijd heeft.

Bij het VU maar ook bij Stepwork hoef je er qua wachttijden sowieso niet op te rekenen dat je dit jaar nog aan de beurt komt. Tijd genoeg om dus nog een keertje van zorgverzekeraar te wisselen indien nodig.