Nieuwe chat! Zie dit topic.

wachtijden in deze rare tijd

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Jannet V »

Mag ik vragen wat je ervaringen met het UMCG zijn Marica?
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Marica »

Marica schreef: 23 feb 2021, 19:57 Gewoon shoppen kan altijd natuurlijk, dat ik bij Stepwork alles heb gedaan wil niet zeggen dat anderen dat voorbeeld moet volgen. Ik kan alleen maar uitgaan van mijn eigen ervaringen. En dat niet alles vlekkeloos verliep , daar kan ik over meepraten. Feit is wel dat je wanneer je niet via VU of UMCG behandeld wordt, je er bovenop moet zitten om iets gedaan te krijgen, voordeel is wel dat je vrije keus hebt over waar je verdere behandeling (operaties) wilt.,
Aanpassing gedaan
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Marica »

Jannet V schreef: 23 feb 2021, 20:36 Mag ik vragen wat je ervaringen met het UMCG zijn Marica?
Ik zou het niet weten, ik ben daar niet onder behandeling.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door eew »

Marica schreef: 23 feb 2021, 19:57 Gewoon shoppen kan altijd natuurlijk, dat ik bij Stepwork alles heb gedaan wil niet zeggen dat anderen dat voorbeeld moet volgen. Ik kan alleen maar uitgaan van mijn eigen ervaringen. En dat niet alles vlekkeloos verliep , daar kan ik over meepraten. Feit is wel dat je wanneer je niet via VU of UMCG behandeld wordt, je boven op niet moet zitten om iets gedaan te krijgen, voordeel is wel dat je vrije keus hebt over waar je verdere behandeling (operaties) wilt.,
Deze vrije keus is er ook als je in een academisch ziekenhuis loopt. Alleen in dat geval moet je dan wel weer zelf achter de dingena aan zitten.
Gebruikersavatar
Oliver
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2017, 22:53
Gender: Trans FtM
Locatie: groningen

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Oliver »

nou effe een update ik ben op de wachtlijst bij het umcg van plek 182 na 89 gegaan en probeer het positief in te zien ik ben in ieder geval onder de 100 8-)
Gebruikersavatar
EmilyFara
Berichten: 141
Lid geworden op: 10 sep 2021, 20:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Breda

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door EmilyFara »

Gefeliciteerd. Ik ben vandaag achteraan in de wachtrij gaan staan in het VUMC. 738 dagen zeggen ze.
Time will tell... sooner or later... Time will tell...
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Frederieke »

EmilyFara schreef: 13 sep 2021, 20:07 Gefeliciteerd. Ik ben vandaag achteraan in de wachtrij gaan staan in het VUMC. 738 dagen zeggen ze.
"Geduld is een schone zaak" moest ik vroeger leren, maar dit is toch eigenlijk wel bizar. Sterkte de komende jaren dan maar...
Gebruikersavatar
EmilyFara
Berichten: 141
Lid geworden op: 10 sep 2021, 20:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Breda

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door EmilyFara »

Bedankt, kan ik voor haar transplants gaan en andere ontharing in de tussentijd
Time will tell... sooner or later... Time will tell...
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Frederieke »

Ontharen kan altijd, ben ik zelf ook mee begonnen. Volgend jaar goed shoppen bij de aanvullende verzekering, dan wordt een behoorlijk bedrag vergoed.

Mbt haar transplantatie, ik ben gewaarschuwd door de arts van visus hair dat het beste is om eerst FFS te laten doen, als je dat in de toekomst zou willen tenminste.
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Lise »

Frederieke schreef: 14 sep 2021, 08:56 Ontharen kan altijd, ben ik zelf ook mee begonnen. Volgend jaar goed shoppen bij de aanvullende verzekering, dan wordt een behoorlijk bedrag vergoed.
Discriminatie, maar voor zover ik weet is de aanvullende verzekering voor ontharing in het gezicht echt alleen een optie voor cisvrouwen. Want: er moet sprake zijn van "abnormale haargroei".