Nieuwe chat! Zie dit topic.

Nieuwe behandel methode

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Emma »

Begrijpend lezen is een vak.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Lise »

Waarom gaan we hier eigenlijk al zes pagina's lang zo serieus op in?

Shannon, succes met je nieuwe 'behandelmethode', laat maar weten als het 'af' is...
Shannon
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:52
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Shannon »

Danielle schreef: 26 okt 2021, 10:24 Keurmerken zeggen niet zoveel. En zeker niet het vage keurmerk dat jij voert. Ik heb zelf ervaring met de jaarlijkse assessments van Thuiswinkel Waarborg, wat een van de grotere (en duurdere) keurmerken is. Die club zit best aardig in elkaar en je wordt behoorlijk aan de tand gevoeld over je voorwaarden. De discussies die ik met hen heb gehad heb over de beschrijving van de retourtermijn of de tekst op de bestelknop. Maar het blijft vooral een papieren exercitie.

Daarbuiten: reclame voor andere bedrijven op je eigen bedrijfswebsite, dat ziet er niet erg professioneel uit.

Aanvulling: die emtg.nl lijkt zich vooral te richten op verpleegkundigen. Al staat er ergens wel een zin dat ze ook andere zorgprofessionals kunnen zoeken. Maar een site met login functionaliteit zònder certificaat is anno 2021 ook niet echt vertrouwenwekkend.
Dus nu ook oordeel over een headhunter die zijn diensten aanbied? Het gaat gewoon via https dus ssl aanwezig.
Heb je wel voldoende kennis van internet protocollen
Shannon
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:52
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Shannon »

Maar goed, ik dacht lotgenoten tegen te komen hier, helaas voelt deze site erg haatdragend, argwanend bevooroordeeld en beschuldigend zonder enige echte onderbouwing, puur en alleen omdat er een andere behandel methode onderzocht en ontwikkeld wordt.

Schandalig hoe je hier behandeld word. En ook een ander willekeurig bedrijf emtg

Op zijn zachtst gezegd bijzonder
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Emma »

Lise schreef: 26 okt 2021, 14:30 Waarom gaan we hier eigenlijk al zes pagina's lang zo serieus op in?

Shannon, succes met je nieuwe 'behandelmethode', laat maar weten als het 'af' is...
Eens, tijd voor een slotje.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]