Intro kandidaat bestuurslid Gwenda

Nieuws over T-Nederland en de activiteiten van T-Nederland
Plaats reactie
Bestuur
Vereniging
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 apr 2017, 16:41
Gender: Anders
Locatie: Europa
Contacteer:

Intro kandidaat bestuurslid Gwenda

Bericht door Bestuur »

Hallo allen,

Mijn naam is Gwenda Obels, geboren te Dordrecht op 1 juni 1966. Sinds voorjaar 2016 zijn mijn transgender gevoelens op zijn plaats gevallen. Begin 2018 start mijn traject. Ik heb een zoontje van 6 jaar in co-ouderschap. Mijn trans gevoelens blijken ouder dan het jaar dat ik me uit. Ik heb ze al zon 30 jaar, echter na een redelijk hevige periode die twee en half jaar geleden tot zijn einde kwam vielen bij mij de puzzelstukjes op zijn plaats. Ik ben uit de kast gekomen en heb daar veel positieve dingen aan over gehouden.
In het dagelijks leven verdien ik mijn boterham als IT-Architecte / IT-consultant. Ik doe dat via een maatschap. Ik doe daarnaast onderzoek naar hoe IT het best in een bedrijf gebruikt kan worden omdat er vaak dingen worden bedacht die veel kosten en amper bijdragen aan beter en slimmer werken. Ik stel in dit kader vaak vragen over doelmatigheid en veiligheid.
Verder hoor ik vaak de volgende dingen over mij. Door haar scherp denkvermogen en welbespraaktheid is Gwenda iemand die goed kan communiceren en uitstekende presentaties geeft. Zij is goed in het bereiken van resultaten en doet dit op een zeer besliste manier. Gwenda is een harde werker en een rechtvaardig en zeer onafhankelijk persoon. Voor haar gaan normen en waarden boven alles. Gwenda is een directe, resultaatgerichte persoon die andere mensen weet te motiveren samen doelstellingen te realiseren. Zij is verbaal sterk, rationeel en doorgaans zakelijk en praktisch ingesteld. Ze houdt van een hoog werktempo en kan goed overweg met functionele hulpmiddelen en procedures. Zij ziet zichzelf als iemand die strenge maatstaven hanteert.
Ik vind dat ik wat moet bijdragen aan de transgender gemeenschap. Er is te veel onbekend en velen zoeken zich een breuk om de goede en juiste informatie te vinden. Er kan op dat gebied veel verbeterd worden. Ik hoop mijn steentje te kunnen bijdragen hieraan. Voor mij is het belangrijk dat we samenwerken, ook al zijn we niet altijd het eens met elkaar.
Voel je altijd vrij om me iets te vragen...
Plaats reactie