T+1 project op komst

Nieuws over T-Nederland en de activiteiten van T-Nederland
Bestuur
Vereniging
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 apr 2017, 16:41
Gender: Anders
Locatie: Europa
Contacteer:

T+1 project op komst

Bericht door Bestuur »

Er zit een projectje in de lucht. Voorlopige werktitel: T+1.

We zijn nog enkele dagen tot geheimhouding verplicht over de gulle gever, maar T-Nederland krijgt een prijs. Geen vermogen en we zullen meer sponsors moeten zoeken, maar er wordt in elk geval een basis gelegd voor een gezellig samenzijn van transgender-mensen van elke aard. Onze T-avonden worden min of meer als voorbeeld genomen, maar dit keer met partner.

We hebben nog niet heel veel concreets te melden, mede omdat we van de sponsor (waarvan we de naam dus nog niet mogen noemen) misschien ook bepaalde richtlijnen krijgen.

We denken ook nog een beetje aan de opzet van het transgenderfestival, vijf jaren geleden in Amersfoort, warbij de gemeente een indrukwekkend positieve rol heeft gespeeld.

Heb je een suggestie? Een gedachte? Een overweging? Spui het hier :)
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: T+1 project op komst

Bericht door Sara »

Wat goed, leuk! Stiekem hoop ik dat het nog even duurt, want ik moet dan nog een partner zoeken :D Gaan we stijldansen?
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: T+1 project op komst

Bericht door Mirthe_s »

Veel geheimzinnigheid. Ik kom wel weer kijken als er iets concreet bekend is. Ondanks dat fijn dat er een sponsor is. Maar bij voorkeur blijven jullie wel zelf de touwtjes trekken.
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: T+1 project op komst

Bericht door Benjamin »

Leuk. Sowieso zou ik een keer naar een meeting komen, maar ik zit nog een beetje met hoe ik eruit zie. Ik zou trouwens ook niet weten wie die +1 zou moeten zijn in mijn geval.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
TanjaUneken
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 mar 2017, 23:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Amersfoort

Re: T+1 project op komst

Bericht door TanjaUneken »

Sara schreef: 26 jan 2018, 15:26 Wat goed, leuk! Stiekem hoop ik dat het nog even duurt, want ik moet dan nog een partner zoeken :D Gaan we stijldansen?
Dansen is leuk, stijl of geen stijl, als er maar beweging in zit.
Geboren op de dag dat ik mocht zijn wie ik ben en ruim zeven en vijftig jaar daarvoor ook al eens, laat ik dat vooral niet vergeten.
TanjaUneken
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 mar 2017, 23:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Amersfoort

Re: T+1 project op komst

Bericht door TanjaUneken »

Bestuur schreef: 26 jan 2018, 14:55 maar dit keer met partner.
Mag het ook een lieve vriendin of vriend zijn, die (nog) niet (meer) een partner is? Niet iedereen heeft een levenspartner 'op de plank liggen'.
Geboren op de dag dat ik mocht zijn wie ik ben en ruim zeven en vijftig jaar daarvoor ook al eens, laat ik dat vooral niet vergeten.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T+1 project op komst

Bericht door Eva »

Mirthe_s schreef: 26 jan 2018, 17:45 Veel geheimzinnigheid. Ik kom wel weer kijken als er iets concreet bekend is. Ondanks dat fijn dat er een sponsor is. Maar bij voorkeur blijven jullie wel zelf de touwtjes trekken.
Ja hoor, wij houden de touwtjes jn handen ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T+1 project op komst

Bericht door Eva »

Het hoeft niet je levenspartner te zijn hoor :)
Iemand of zelfs iemanden die je nabij staan horen bij die feestelijke gebeurtenis. Of (stijl)dansen op het programma komt weet ik niet. Ik sta nu al doodsangsten uit dat ik bij ons huwelijk volgend jaar de dansvloer op moet, hahaha
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
AnnaNannette
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 aug 2017, 14:42
Gender: Vrouw

Re: T+1 project op komst

Bericht door AnnaNannette »

Ben benieuwd, ook naar waar en wanneer
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T+1 project op komst

Bericht door Eva »

Dat zijn we nu aan het bedenken. Het blijkt wat lastig om onze contactpersoon bij B&J te bereiken.
Dit voorjaar zal wel niet meer lukken, zéker als we meer sponsors willen vinden. Met 750 euro zijn we er nog niet...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Plaats reactie