Nieuwe chat! Zie dit topic.

Emisil gen 2 stp te koop

Grootschalige handel is niet toegestaan
Jan
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mar 2017, 20:23
Gender: Man

Emisil gen 2 stp te koop

Bericht door Jan »

Hoi mannen,

Ik verkoop m'n Emisil gen 2 stp,

https://www.emisil.com/s-t-p-stand-to-p ... ation.html

Kleur: s8

De kleurvan het voorbeeld plaatje van stp op de site is precies de kleur. Als je interesse hebt kan ik een foto naar je opsturen.

De stp is in absoluut goede staat. Ik ben door de jaren heen naar de stp op zoek geweest die het beste bij me past. Deze stp is prachtig (de mooiste die ik heb) en niet van echt de onderscheiden maar past uiteindelijk toch niet bij me.
Ik heb er €340 voor betaald dus je kan je voorstellen dat ik hem niet weg doe voor weinig. Ik wil het begin bod bij €200 euro leggen (verzendkosten niet inbegrepen)

:dance: Jan
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Emisil gen 2 stp te koop

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Jan,

Is deze nog te koop ? Een lotgenoot van me, is vragende partij. Wel zal ik die, in zijn plaats betalen. Om mogelijke misverstanden te voorkomen ( Met andere woorden: Ik krijg zeker, me geld. Maar, ben dan ook zeker, dat jij het kreeg).

Laat iets weten.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Emisil gen 2 stp te koop

Bericht door Anon20180311 »

Thx Jan,

Bedankt voor je PB berichtje .

Grtz Nick ( Ik laat vandaag nog iets horen ) ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Jan
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mar 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Emisil gen 2 stp te koop

Bericht door Jan »

De emisil is verkocht :)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Emisil gen 2 stp te koop

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Mijn of onze reactie ( Aankoop Emisil gen 2 stp te koop) vanuit België.

@ Nate Idd, Jan is een zeer betrouwbare verkoper.

@ Jan, voor mij was het een waar genoegen, om zaken met je te doen.
Sam, is zeer tevreden :dance: . Maar ik moet eerlijk toegeven, de Emisil is echt prachtig ( Beetje :oops: jaloers op, mijn neo-penis " Meta-operatie" is wel even natuurlijk, maar niet zo groot, hij is bijzonder natuurlijk van uitzicht. Ook het formaat, lengte zo'n kleine 14 cm.). De is Emisil, is net als nieuw. En kende een vlotte en probleemloze aankoop en verkoop.

Thx Jan,

Een zeer tevreden, Nick en jonge :dance: Sam uit België ( Vlaanderen).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Jan
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mar 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Emisil gen 2 stp te koop

Bericht door Jan »

He Nick,

Dank je voor je goede review, wat aardig dat je je ervaring post!

Goed om te horen dat Sam er blij mee is. Ik was inderdaad erg zuinig op de Emisil omdat het zo een mooie stp is. Emisil heeft erg mooie producten.

Voor degene waarvoor de dure stp's van Emisil buiten bereik zijn, je hebt inmiddels ook een andere versie. Het soort model als de EZP van transthetics maar dan met veel meer detail en goedkoper dan de EZP. Ik heb zelf geen ervaring met de kleine Emisil, ik heb alleen de plaatjes gezien die zijn er mooi iig.