Binders te koop (gc2b, underworks, danae incl post-op binder)

Grootschalige handel is niet toegestaan
Plaats reactie
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Binders te koop (gc2b, underworks, danae incl post-op binder)

Bericht door Nate_0 »

Na mijn top surgery heb ik opeens een overvloed aan binders die ik niet meer draag. Hierbij een lijstje met een korte omschrijving; bij serieuze interesse stuur ik een foto via een PB'tje of op whatsapp. De prijzen zijn zonder verzendkosten.

1. Halflange GC2B binder (kleur: zwart) - small. Redelijk vaak gedragen maar zou prima kunnen voor zwemmen/sporten. €8
2. Lange GC2B binder (kleur: nude no. 5) - small. Een paar keer gedragen (ik was persoonlijk niet zo'n fan van lange binders). €20
3. Lange Underworks binder (kleur: wit) - small. Nooit gedragen behalve het passen; hij was voor mij net ff te stug/strak. €30 (nieuwprijs was rond de €40)
4. Lange Danae binder (kleur: zwart) - small. Behoorlijk oud/veelgedragen, maar allicht nog geschikt als sport/zwembinder of voor iemand die binden wil proberen. €5
5. Halflange Danae post-op binder met klitteband (kleur: zwart) - extra small (niet 100% zeker). Schouderband is NIET verstelbaar. Alleen gedragen in de weken post-op, verder in prima staat. €45

Verder heb ik nog een zwembinder (geen aangegeven maat, ik gok small) + rashguard (idem) die ik ooit hier op het forum heb gekocht; bij interesse mag de combi weg voor €10

NB. Mits je in de regio Groningen bent, mag je ook langs komen om te passen.
meerdere zakken met zaagsel
Plaats reactie