Worstelen met mijn gevoelens en het uiten hiervan

Gevoelens die je met de wereld deelt
Vrij_Mus_Vos

Re: Worstelen met mijn gevoelens en het uiten hiervan

Bericht door Vrij_Mus_Vos »

Sterk_Kikker_Dijk schreef: 14 jun 2026, 18:56 waar ik het meeste mee worstel is dat ik naar sommige dingen niet kan gaan als ik me volledig als vrouw verkleed
het gaat wel steeds beter . ik kan nu wel gewoon met pantys en een rok aan met een bh met siliconenvulling boodschappen gaan doen
ik kan ook al met een panty en een rok en een bh aan gaan werken , maar siliconenvulling in bh daragen als ik ga werken
dat gaat nooit gebeuren , dat wordt in de bouw niet geaccepteerd , dat gaat te ver .

Nope, not true.
Ik ben full femme op de bouw bezig geweest.
Nooit probleem gehad.
Overigens om practische reden nooit een rok gedragen op de bouw.
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... :mrgreen:
Waardig_Valk_Eekhoorn
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Worstelen met mijn gevoelens en het uiten hiervan

Bericht door Waardig_Valk_Eekhoorn »

Hallo iedereen, Hallo lieve mede forumleden,

Net als bij mijn vorige berichtje is het ook nu een tijdje geleden dat ik van mij heb laten horen\schrijven.

Intussen heb ik met mijn huisarts en poh verder gesproken over het traject. Er zijn intussen verwijzingen gemaakt. Maar helaas, net als velen, boks ik op tegen de lange wachttijden. Zijn er lotgenoten die dit ook herkennen en zo ja, wat heb je er aan gedaan om het (mogelijk) te versnellen. Stuur mij een PB als je iets met mij wil delen. Ik snap dat dit een openbaar gedeelte is van dit informatieve forum, maar dit is eerlijk gezegd mijn voorkeur.

Inmiddels ben ik al wel begonnen met logopedie en dat voelt wel heel fijn en goed. Na de intake kreeg ik gelijk te horen dat we de week erop volgend al aan de slag konden gaan ☺️. Middels dit schrijven kan ik vertellen dat ik al een aantal afspraken verder ben.

Bij mijn laatste berichtje schreef ik zowel op prive als werkgebied ik sociale transitie toepas. Nog steeds geeft dit mij rust en de bevestiging dat ik eigenlijk op de goede richting ben. Gelukkig ziet mijn poh dit ook. Tot nu toe ziet ze nog steeds mij positief veranderen.

Toen ik afgelopen week vakantie had, ben ik volledig als mijzelf op pad gegaan. Dit bracht rust en euforie met zich mee en dat geldt nog steeds.

Als er nog andere suggesties zijn, dan lees ik het graag.

:hbeat: Melanie
24-02-'26 Eerste gevoelens vertrouwelijk gedeeld
10-04-'26 Coming Out Thuis
05-05-'26 Coming Out Werk + Start sociale transitie
11-06-'26 Start logopedie