Hallo iedereen, Hallo lieve mede forumleden,
Het laatste berichtje wat ik aan jullie schreef was op 01 september jl.
Het gaat voor mijn idee de goede kant op en ik voel mij gelukkig. En ik denk dat mijn directe omgeving dit ook aan mij ziet. Dat is fijn.
Ik schreef jullie in mijn laatste berichtje dat mijn logopedist ziet en merkt dat ik stappen aan het maken ben in het ontwikkelen van
mijn nieuwe stem. Ze vraagt nu wekelijks aan mij of ik mij al bij organisaties heb ingeschreven.
Dit heb ik bij mijn POH ook neergelegd en de vraag gesteld of zij voor mij meer informatie kunnen ophalen en dus informatie kunnen inwinnen.
Ook al weet ik dat ik hier op het forum ook terechtkan, zij is voor mij (mijn POH) een fijn aanspreekpunt.
Dit is ook graag iets wat ik persoonlijk bespreek. Maar als jullie nog ideeën hebben, ik sta er absoluut voor open.
Voor komende week staat er weer - gelukkig - een afspraak ingepland, dus dan is het tijd voor navragen.
Ook schreef ik aan jullie dat ik stappen wilde gaan zetten in het ontmoeten van mede lotgenoten. Dit heb ik afgelopen week gedaan in een
plaats die mij bekend is en slechts op 20km rijden is. Ik voelde mij aankomst direct welkom, wat bij mij het gevoel had van gelukkig en
dit geeft mij kracht om een volgende keer weer heen te gaan. Ook in mijn eigen woonplaats was afgelopen weekend iets vergelijkbaars. Ook
hier ben ik naar toegegaan. Dit voelde ook goed. Ook al kun je de ene bijeenkomst niet met de andere vergelijken na slechts 1x een bezoek
te hebben gebracht, het voelt goed om hier naar toe te gaan is goed en ik ga graag de volgende keer weer terug naar beide bijeenkomsten.
Hopelijk vinden jullie het nog steeds goed al deel ik mijn gevoelens en enigszins mijn belevenissen.
Tot snel,

Melanie