Nieuwe chat! Zie dit topic.

Hoe....beetje zo

Gevoelens die je met de wereld deelt
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Niet alles is negatief. Ik was gisteren op de " Instuiffuif " van mijn nieuwe buren. Mijn nieuwe buurman vroeg aan mijn trouwe buurvrouw : "Ik vernam dat Nick trans is, was hij dan vroeger een vrouw ?"

Mijn :hbeat: buurvrouw: "Neen, Nick was altijd al een vent ( Man), maar werd jammer genoeg geboren als meisje. Maak je maar geen zorgen, het is gewoon een vent ( Man) ".

Grtz Nick :wship:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Ik beloofde hier vaak iets te schrijven, wel dit is eveneens trans zijn of een trans-man zijn.

Het is gewoon zalig om als man, zeker in dit weer, buiten staande te kunnen plassen ( Niet meer in je blote kont, te moeten zitten).

En daarnaast nog je :dance: naam in de sneeuw te kunnen schrijven als kleine jongens (Samen met mijn broer en buurman). Wat heb ik al die jaren gemist. Wat gewoon is voor de doorsnee cis-man, is voor mij als trans-man een fortuin waard.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Anon20180311 »

Als korte bijlage,

Dit speelde zich spontaan af, tijdens het sneeuw ruimen.

Grtz Nick ;) ( Wat voor hun, spontaan en al altijd mogelijk was, ken ik sinds een paar jaren, eindelijk is het stilaan ook spontaan voor mij geworden ( Maar het is, me nog steeds een fortuin waard als trans-man zijnde).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Eva »

Heel lang geleden zag ik mijn broertje dat ook eens doen. Hij zag het schrikdraad niet. Nooit gedacht dat hij zó goed kon dansen.
Helaas is het niet meer echt goedgekomen met hem.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Anon20180311 »

Eva schreef: 14 dec 2017, 11:06 Heel lang geleden zag ik mijn broertje dat ook eens doen. Hij zag het schrikdraad niet. Nooit gedacht dat hij zó goed kon dansen.
Helaas is het niet meer echt goedgekomen met hem.
Hoi Eva,

Jammer voor je broertje :(

Maar, Ik let wel op, en ik ben geen kleine jongen meer "54j" ( Was het trouwens jammer genoeg, nooit). En schrikdraad kennen we hier, allemaal maar al te goed. Jong en oud ( Koetjes in de wei).

Grtz Nick ;) ( Liever wat opletten, dan in mijn blote kont te moeten plassen als man).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Even off-topic.

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Ik vond bij het overlijden van mijn :hbeat: moeder, o.a. een doos vol oude ongebruikte wenskaarten. Ik vond het zonde om die zomaar weg te gooien, maar wist er niet onmiddellijk raad mee. Nu ben ik die volop aan het schrijven aan alle bewoners, van het rusthuis waar mijn moeder kort verbleef. Mss een zeer klein gebaar, maar liefdevol.

Bij deze wens ik iedereen alvast : Prettige, warme en liefdevolle feestdagen toe.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Charlotte_C »

Wel een heel mooi gebaar Nick. Hele fijne dagen gewenst :)

Groetjes,

Lotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Even off-topic

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Bij deze zijn 60 kaartjes vertrokken naar het rusthuis waar mij moeder kort verbleef en 80 naar het rusthuis in mijn regio. De rest bewaar ik voor volgend jaar en denk reeds aan in inzameling van oude ongebruikte wenskaartjes, om dit :hbeat: gebaar gewoon verder te kunnen verder zetten.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Ik was gisteren in Izegem ( West-Vlaanderen, de kliniek i.v.m. een ingreep aan mijn linker voet) en had achteraf afgesproken met mijn vriendin, in een nabije ( Door ons gekende) tearoom.

Mij vriendin, zat er reeds ( Zoals gewoonlijk, ze is zeer sociaal :hug2: ) weer volop in gesprek met o.a. een oudere man van 81j ( Liet zij leeftijd op papier, trouwens letterlijk aan ons kennen) en een x-aantal jongere mensen. Nog voor ik, plaats nam aan tafel. Hoorde ik onmiddellijk, dat het gesprek o.a. over het trans-zijnde en het anders-zijnde ging. Na een :hbeat: kusje aan mijn vriendin, vroeg onmiddellijk een vrouw ( Van ongeveer 50j) me ( Of ons) op de man af : Jeetje, is dat je vriend ? Was hij vroeger een vrouw ?

Nog voor ik iets kon zeggen. Nam onmiddellijk, die man van 81j het woord over en deed zijn verhaal.

Ik citeer even kort, zijn verhaal:

"Ach madam, ik ben geboren als jongen, leefde als trouwe vader van 8 kinderen en als liefdevolle echtgenoot voor mijn vrouw. Mijn vrouw is 3j geleden overleden en sinds die tijd, durf ik nu eindelijk zijn wie ik ben. En dat is, meer vrouw dan man, madam en homo.

Mensen weten totaal niet hoe het is, om al die jaren te moeten verbergen wie je echt bent uit angst. Om er niet bij te horen, opgesloten te worden, uitgelachen, geslagen, aan de kant gezet te worden, enz,........... Te moeten leven onder druk, als iemand dat je totaal niet bent en niet kunt zijn. Ik ben ver,...( Lelijk woord ;) ) trots op de jeugd van tegenwoordig, die durven tenminste hun zelf zijn. Ik was een lafaard.

Ik leerde een goed jaar geleden, mijn vriend van 75j kennen ( Eveneens weduwnaar met kinderen en homo). En geloof me, we weten beiden maar al te goed wat we doorstaan hebben. Maar vooral wat we beiden hebben moeten missen, ons zelf ! Onze eigen IK !. Madam, hij is niet geboren als vrouw, hij is geboren als meisje, maar was nooit een vrouw. Geloof me ! Ik was ook nooit hetro. En neen, daar kiest een mens niet voor . Niet voor je geslacht, je geaardheid, je ouders, je geboorteland, en ook niet voor U bekrompenheid madam. Tournée Générale".

Grtz Nick ( Proost vriend :wship: ).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hoe....beetje zo

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Ik ben geboren op 09/01/1964, in de tijd dat jongens en meisjes nog een aparte school kenden op het platteland.
En geloof me, deze was de hel voor ieder FtM en MtF als transgender.

Maar vooral der FtM, kwa studie jaren en de mogelijke studie keuze ( Los van de eventuele, mogelijkheid of looptijd der eventueel studie jaren. Gewoon geboren als meisje zijnde, van het vrouwelijk geslacht in 1964 :( ).


Later meer hierover.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .