Nieuwe chat! Zie dit topic.

Blij verrast

Gevoelens die je met de wereld deelt
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Blij verrast

Bericht door Anon20230219 »

Wat jij met je zus heb meegemaakt heb ik met zogenaamde vrienden gehad die in het begin heel relaxed deden en daarna gewoon glashard in mijn gezicht zeiden dat ze aan die" onzin" niet gingen mee werken....hoop dat ze nog bij draait maar ben bang dat dit wel een tijdje op zich laat wachten..
Sterkte elke geval.

Liefs:Lisa
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Blij verrast

Bericht door Linda »

Lisa1973 schreef: 01 aug 2017, 12:36 Wat jij met je zus heb meegemaakt heb ik met zogenaamde vrienden gehad die in het begin heel relaxed deden en daarna gewoon glashard in mijn gezicht zeiden dat ze aan die" onzin" niet gingen mee werken....hoop dat ze nog bij draait maar ben bang dat dit wel een tijdje op zich laat wachten..
Sterkte elke geval.

Liefs:Lisa
Bedankt,als ze toch zou bijdraaien mag er gerust een poos overgaan,is tenslotte wel een schok.

Liefs,
Linda
Gebruikersavatar
Lau92
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 jul 2017, 23:28
Gender: Genderfluid
Locatie: Drenthe

Re: Blij verrast

Bericht door Lau92 »

Ik hoop voor je dat ze 'bijdraait'!

Als haar eerste positief is geweest, heeft ze vast het beste met je voor! Het zal zeker wennen zijn, omdat voor haar gevoel de dynamiek tussen jullie verandert. Misschien staat ze er niet helemaal stil dat je dezelfde persoon bent? Ik weet niet hoe je de situatie zelf inschat, maar zo te horen geeft ze zeker om je!
Can we be just who we are?
Doesn't matter if the road is far
'Cause there are no regrets and there is no stress