Nieuwe chat! Zie dit topic.

27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Gevoelens die je met de wereld deelt
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: 27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik vind het wel eng als ik mijn huisarts moet vragen voor het genderteam, dat klinkt al best definitief.
Verwijsbrief vragen stelt niet zo veel voor, de meeste huisartsen doen daar niet moeilijk over. Definitief is het allemaal nog niet, bovendien zijn de wachttijden op het moment zo lang dat je nog wel even tijd hebt om te experimenteren. Uiteindelijk bepaal jij zelf wanneer je wat wil, er is niemand die je daarin opjaagt.
Irene
Steffie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2016, 18:08
Gender: Onzeker

Re: 27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Bericht door Steffie »

Ahh oke ja dat klinkt wel logisch , dank je wel
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: 27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Bericht door Linda »

Ik ben 62 en ben vorig jaar als transvrouw uit de kast gekomen. Ik val mijn gehele leven op vrouwen en nu dus nog altijd,dan zal ik nu wel lesbienne zijn vermoed ik.Ik heb vroeger als man wel eens gekscherend gezegd "Ik hou van de vrouwtjes dus ben ik lesbisch" Zoals je je verhaal beschrijft zou ik zeggen Crossdresser ?
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: 27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Bericht door Linda »

Steffie schreef: 15 jun 2018, 10:34 Nu ben ik het die super laat reageert hihi, hartstikke bedankt allemaal.

Ik vind het wel eng als ik mijn huisarts moet vragen voor het genderteam, dat klinkt al best definitief.

Het is nu al een tijdje verder, mijn dames kleding overtreft onderhand mijn mannen kleding. (Love it , het is zo mooi)

En wat Tanja zegt, ik wil er niet pas op mijn 57ste achter komen dat ik toch transgender ben.

Het is lastig, en vind het een flinke stap om dit aan mijn huisarts te vragen.

Die praatgroepen wil ik graag proberen, net als een x als een net meisje naar buiten te gaan.

Ik vind toch vaak ( wil niemand beledigen) als ik iets opzoek erover dat crossdressers en dergelijke vaak heel hoerig gekleed zijn. Dat wil ik dus niet.

Ik wil gewoon een net meisje zijn ook al ben ik lang.

Misschien ga ik het aan mijn dokter vragen, ik ga iig zo'n praatgroep proberen.

En hopelijk snel een keer als net meisje naar buiten.

Bedankt voor alle reacties !

En meer tips zijn altijd welkom
Over dat hoerig gekleed zijn,dat lijkt normaal te zijn bij transvrouwen ,crossdressers etc. Een ideaal beeld voor ogen hebben en zich ernaar gedragen en kleden. Het is eigenlijk puberaal gedrag.
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: 27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Bericht door KeepzD »

Irene_de_Vreede schreef: 15 jun 2018, 11:27
Ik vind het wel eng als ik mijn huisarts moet vragen voor het genderteam, dat klinkt al best definitief.
Verwijsbrief vragen stelt niet zo veel voor, de meeste huisartsen doen daar niet moeilijk over. Definitief is het allemaal nog niet, bovendien zijn de wachttijden op het moment zo lang dat je nog wel even tijd hebt om te experimenteren. Uiteindelijk bepaal jij zelf wanneer je wat wil, er is niemand die je daarin opjaagt.
Het stelt indd niet zo veel voor, bij de huisarts een verwijzing halen, maar het kan al wel een hele stap zijn. Zelf heb ik er ook een hele tijd voor gedaan voor ik de "ballen" had om naar de huisarts te stappen. Helaas is er dan nog die wachttijd ja, maar daarin kun je inderdaad wel goed kijken wat je wel en niet prettig/mooi/fijn/plezierig vind. Hoop echter wel dat die wachttijd af loopt.
Forever myself
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: 27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Bericht door Irene_de_Vreede »

Natuurlijk is het een hele stap, maar als je die eenmaal gemaakt hebt blijkt het niet zo'n grote stap te zijn geweest als je voor die tijd dacht.
Irene
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: 27 jaar m maar vind alles van de vrouw mooier

Bericht door Elise »

Steffie schreef: 15 jun 2018, 10:34
Het is lastig, en vind het een flinke stap om dit aan mijn huisarts te vragen.

Die praatgroepen wil ik graag proberen, net als een x als een net meisje naar buiten te gaan.

Ik vind toch vaak ( wil niemand beledigen) als ik iets opzoek erover dat crossdressers en dergelijke vaak heel hoerig gekleed zijn. Dat wil ik dus niet.

Ik wil gewoon een net meisje zijn ook al ben ik lang.

Misschien ga ik het aan mijn dokter vragen, ik ga iig zo'n praatgroep proberen.

En hopelijk snel een keer als net meisje naar buiten.

Bedankt voor alle reacties !

En meer tips zijn altijd welkom
Als je een goeie band met je huisarts hebt dan zal zo'n best meevallen. Vertel gewoon wat je voelt dan komt het denk ik wel goed. Gezien de wachtlijsten die overal langer worden zou ik ook niet te lang wachten. Je kunt maar beter op de wachtlijsten staan. Afzeggen kan altijd nog.

En en praat groep kan je wellicht ook best helpen. Er zijn er best een aantal her en der over het land verspreid. Ik weet nite waar je woont maar meestal moet er wel ergens in de buurt een te vinden zijn.