Nieuwe chat! Zie dit topic.

vrij-heid

Gevoelens die je met de wereld deelt
Gebruikersavatar
TanjaUneken
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 mar 2017, 23:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Amersfoort

vrij-heid

Bericht door TanjaUneken »

Het is nu bijna drie maanden geleden dat ik aan de testosteronremmer ging (cyproteronacetaat) en ik getuige kon zijn hoe mijn lichaam meer en meer van haar hormonale mannelijkheid verloor. Wat een fijn gevoel was dat. Volgende week dinsdag start ik met oestrogeen. Ik doe sinds enkele jaren aan vrij dansen; het liefst met vrouwen. Dus ja, ik ben een vrouw en ik hou van vrouwen. Wanneer het dansen wat intiemer werd, ging "hij daar beneden" zich met de zaak gaat bemoeien en ik voelde me daarbij uitermate ongemakkelijk. Nu ik niet langer geplaagd wordt door die vreselijke mannelijke opwinding, is het mogelijk om vanuit zachtheid met andere vrouwen te dansen. Zo'n twee weken terug al een mooie buik-aan-buik dans gedaan, waarbij we elkaars warmte konden voelen en ik toegang kreeg tot het zachte gevoel in mijn onderbuik. Afgelopen zaterdag voor mij een volgende stap. Tijdens de dans met een hele leuke vrouw van ongeveer mijn eigen lengte, ging de intimiteit tijdens een heerlijke body-to-body dans iets verder toen ik heel zacht en teder gekust werd. Zachtjes zoenend dansten we verder en mocht het gevoel en ook de opwinding toenemen. Ik was voor het eerst daadwerkelijk in contact met mijn eigen seksualiteit als vrouw. Wat ontzettend mooi. Ik ben heel benieuwd hoe dit gevoel zich verder zal ontwikkelen.
Geboren op de dag dat ik mocht zijn wie ik ben en ruim zeven en vijftig jaar daarvoor ook al eens, laat ik dat vooral niet vergeten.
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: vrij-heid

Bericht door Dieuwertje »

Wat een mooie ontwikkeling Tanja. En ja, die rust die het ontbreken van de testosteron geeft en dus ook een vrijheid en verlossing van een angst. Heel herkenbaar.
Phlox
Berichten: 115
Lid geworden op: 11 jun 2018, 02:33
Gender: Trans MtF
Locatie: Flevoland

Re: vrij-heid

Bericht door Phlox »

Heel waardevol om dit te lezen. Bedankt!