Voor even terug naar je oude ik.

Gevoelens die je met de wereld deelt
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Emma »

Succes!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Vincent
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 sep 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Vincent »

Sacha64 schreef: 21 jun 2018, 06:59 Na lang beraad toch besloten om vandaag gewoon als mezelf te gaan solliciteren. Als ze naar mijn kwaliteiten hebben gekeken, en besloten mij uit te nodigen, maakt het niets uit of ik man , vrouw, queer , fluid, homo, lesbisch of wat dan ook ben.
Dat is helemaal waar! Ik hoop dat het goed ging. Wat is je gevoel?
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Marica »

Als vrouw ben ik verder gekomen dan 2 eerdere pogingen als man. Girl Power dus. Maar ik moet nog een testdag goed afronden waar ik moet laten zien dat ik aanleg heb om een vrachtwagen te besturen. En een computerstest of ik niet achterlijk ben.

Welnu , op een vrachtwagen kan ik al rijden maar heb geen rijbewijs daar voor. En achterlijk ben ik ook al niet. Omdat ik als vrouw ging voelde dat geweldig.

Emma en Eva bedankt voor de folders van T-NL. :orcs-gayflag:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door janine2363 »

Sacha64 schreef: 21 jun 2018, 06:59 Na lang beraad toch besloten om vandaag gewoon als mezelf te gaan solliciteren. Als ze naar mijn kwaliteiten hebben gekeken, en besloten mij uit te nodigen, maakt het niets uit of ik man , vrouw, queer , fluid, homo, lesbisch of wat dan ook ben.
Al is het alleen maar om alle negativisten die altijd maar roepen van dat nìks kan te tonen dat het wèl kan. Want als niemand niks probeert zal er ook niks veranderen en als je eens een nee krijg dat dat best wel eens zou kunnen zijn om de zelfde reden dat andere sollicitanten ook een nee krijgen.

Go Girl !!!
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Marica »

Dank je Janine, het ging zo goed, dat het voelde als een bevrijding van de geest.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Anon20210626 »

Ik heb wel een aantal zinloze solicitaties gehad maar de blik bij de gesprekspartner in deze was vaak onbetaalbaar , had ik er toch nog een goed gevoel aan overgehouden . Maar daartegenover staan ook wel hele prettige hoor en uiteindelijk ook weer wat gevonden .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Eveliene »

Succes Sacha, een heel goed plan van je. De transportsector is op het moment schreeuwende om Nederlandse chauffeurs, bij Peter Appel werkt ook een mtf als chauffeur die daar gekomen is door een opleiding op kosten van het bedrijf en op de expeditie bij Monsanto werkt een ftm als heftruckchauffeur en chauffeur op een kiepwagen.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Marica »

Eveliene schreef: 22 jun 2018, 12:45 Succes Marica, een heel goed plan van je. De transportsector is op het moment schreeuwende om Nederlandse chauffeurs, bij Peter Appel werkt ook een mtf als chauffeur die daar gekomen is door een opleiding op kosten van het bedrijf en op de expeditie bij Monsanto werkt een ftm als heftruckchauffeur en chauffeur op een kiepwagen.
Ik heb het eerder geprobeerd, maar toen was ik te oud. Ik was toen 24, nu ben ik 53. Hoezo te oud? :mrgreen: Times are changing.

Ik heb er veel zin in om de rest mijn leven als vrouw vorm te gaan geven, en mij vol overgave in het leven te storten.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door Eveliene »

50 jaar geleden was je ontzettend oud en versleten als je nog maar 50 was, nu zijn de meeste mensen van 70 nog jong van lijf en geest. En we moeten niet voor niets steeds langer aan het werk blijven omdat we anders te lang uit de zuinig gespaarde pensioenruif eten.
Jij gaat het met jouw positieve instelling wel redden, let maar op. :)
DDJ
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:56
Gender: Trans MtF

Re: Voor even terug naar je oude ik.

Bericht door DDJ »

Ben zelf als 'autist' binnen gekomen bij een conculega van de eerder genoemde peter appel (al had ik als man al wel een aardige c.v. opgebouwd in de transport en logistiek), al kon ik toen nog niet onder woorden brengen waar mijn spanningen door veroorzaakt werden. Anderhalve maand geleden mijn directe leidinggevende ingelicht over mijn GD, en te kennen gegeven dat ik hier wel wat mee wou gaan doen.

Na uitgelegd te hebben hoe het één en ander in elkaar stak, was zijn reactie, zolang je ons maar op de hoogte houdt als er wat verandert, dan vinden wij het prima! Heb daarnaast inmiddels ook een vast contract ontvangen. In de transportsector is vaak de vracht belangrijker dan de persoon die dit komt brengen, eigenlijk ook een ideale plek voor zelfontplooiing (nou net de reden waarom ik weer terug "de auto op" ben gegaan).
hell and back <---> lust for life
Plaats reactie