Infomap genderdysforie

Gevoelens die je met de wereld deelt
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Infomap genderdysforie

Bericht door Marica »

Ja een infomap voor transgenders. Nu er besloten is dat de foldertjes als die er al waren bij de huisarts nu wegbezuinigd worden, en je verwezen wordt naar thuisarts.nl waar niets over transgenders te vinden is, is deze infomap die mijn vrouw en ik gemaakt hebben.
We brengen deze map naar huisartspraktijken in onze regio (Alphen aan den Rijn) waar ze gegeven kunnen worden aan clienten die zich met genderdysforie bij de huisarts melden.
Na mijn coming out bij de huisarts ging ik huiswaarts met de verwijzing voor het VUmc op zak. Verder niets, geen info, niets. Ik heb het zelf bij elkaar moet zoeken op internet tijdens een relatiedepressie. Geen prettige tijd, voor mij en mijn partner. Groot was mijn verbazing dat er maar weinig te vinden was. Deze map helpt je op weg in een tijd waar je hoofd bijkans op hol slaat.
Deze map kan je aan je familie en vrienden geven om hun kennis te laten maken met wat genderdysforie nu werkelijk is.

Info: [email protected]
Onze dank gaat uit naar:
T-Nederland . :hbeat:
Transgender Netwerk Nederland
Stepwork
Cavaria.be
Sugarbearhair.com
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door KeepzD »

Mail gestuurd Marica. Ben benieuwd!
Forever myself
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door Marica »

De map wordt tegen kostprijs verstuurd @ € 7.50 omdat het pakketpost is. Of je komt hem halen, dat kan ook. Wij wonen in Woubrugge Zuid Holland
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door Goose »

Goed initiatief!

Ik wil ook even zeggen dat ik het e-mail adres echt geniaal vind :lol:
Daan
Phlox
Berichten: 115
Lid geworden op: 11 jun 2018, 02:33
Gender: Trans MtF
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door Phlox »

Klopt het Gmail adres wel? Het is normaal toch jut en jul. 😄
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door Anon20210626 »

Zelfs op dit forum moet je dan nog uitleggen dat jut niet meer bestaat en jul geworden is? ongelooflijk
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door Marica »

Klopt, wij gingen eerst door het leven als duo Jut & Jul. Nu ik MtF ben Jul & Jul. easy toch?
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door Jer158 »

Renée schreef: 28 jun 2018, 18:02 Zelfs op dit forum moet je dan nog uitleggen dat jut niet meer bestaat en jul geworden is? ongelooflijk
Die vraag snap ik wel. Ik moest ook even denken. Ik hoor "jut en jul" namelijk altijd verwijzen naar twee mensen ongeacht hun geslacht. Zo leer je nog eens wat
Hung her from the branches of a mango tree
Phlox
Berichten: 115
Lid geworden op: 11 jun 2018, 02:33
Gender: Trans MtF
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door Phlox »

Jut en jul is zoiets als de lamme en de blinde of sluwe en slome Sjakie. Als je beide J's voor een K verruild zou je er een verwijzing naar her geslacht in kunnen zien, maar dat wordt er (hier) niet mee bedoeld.

Grappig hoe een vraag over een infomap in deze discussie ontaard. 😃
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Infomap genderdysforie

Bericht door janine2363 »

Marica schreef: 28 jun 2018, 10:11 Ja een infomap voor transgenders. Nu er besloten is dat de foldertjes als die er al waren bij de huisarts nu wegbezuinigd worden, en je verwezen wordt naar thuisarts.nl waar niets over transgenders te vinden is, is deze infomap die mijn vrouw en ik gemaakt hebben.
We brengen deze map naar huisartspraktijken in onze regio (Alphen aan den Rijn) waar ze gegeven kunnen worden aan clienten die zich met genderdysforie bij de huisarts melden.
Na mijn coming out bij de huisarts ging ik huiswaarts met de verwijzing voor het VUmc op zak. Verder niets, geen info, niets. Ik heb het zelf bij elkaar moet zoeken op internet tijdens een relatiedepressie. Geen prettige tijd, voor mij en mijn partner. Groot was mijn verbazing dat er maar weinig te vinden was. Deze map helpt je op weg in een tijd waar je hoofd bijkans op hol slaat.
Stop deze er misschien bij: https://transgenderinfo.be/wp-content/u ... s_2013.pdf
Misschien ook een copie of berichtje sturen naar de CoC's ? B.v. [email protected]
Marica schreef: 28 jun 2018, 10:11 Deze map kan je aan je familie en vrienden geven om hun kennis te laten maken met wat genderdysforie nu werkelijk is.
Ik zou het zelf ook wel eens willen weten
Plaats reactie