TLC lost in transition

Gevoelens die je met de wereld deelt
Plaats reactie
DDJ
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:56
Gender: Trans MtF

TLC lost in transition

Bericht door DDJ »

Voor de liefhebber, op zondagavond komt er op TLC om 23:00 een programma rond nieuwe transgenders.

Kan de kwaliteit van het beeld dat geschetst wordt, door deze Amerikaanse serie zelf niet echt op waarde schatten. Maar wat ik tot nu toe gezien heb, vond ik aardig interresant.
hell and back <---> lust for life
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: TLC lost in transition

Bericht door Anon20190508 »

Heb er een tijdje terug ook een topic over geopend en kan zeggen dat voor de groep die ze behandelen in dit seizoen ze een gevarieerd beeld geven. Heb het seizoen al helemaal gezien en er zijn happy en sad endings.
Ze zijn momenteel op zoek naar meer koppels voor seizoen 2. Minimaal 10 jaar getrouwd en nog niet uit de kast etc, maar niet specifiek aangegeven in welke situatie ze moeten zijn. Dus hopelijk krijgen we een tweede seizoen met bijvoorbeeld FTMs of non-binaire koppels. :) En hopelijk later nog situaties buiten getrouwde stellen.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: TLC lost in transition

Bericht door Marica »

Wat is dat toch dat ik bij de aflevering waarbij Lucy (Troy) onder handen werd genomen door Gina die hem als vrouw zou transformeren? Bij die dikke wimpers keek ik al vreemd op. Wat een raar denkbeeld van die Gina om te denken dat Lucy dat leuk zou vinden. Ik vond het meer passen bij een dragqueen, maar dat is mijn mening. Lucy's reactie was net wat ik dacht : This is too much! ", en zij had gelijk.

Less is more, of zou Gina zelfs dat niet snappen?

Dat stel uit Washington state is een leuk stelletje. En die vrouw die door de kerk onder handen werd genomen in haar kinderjaren is ronduit schokkend te noemen. Ik kreeg tranen in mijn ogen door haar verhaal.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: TLC lost in transition

Bericht door Tanja »

Die blonde vrouw had de mijne kunnen zijn met haar reacties :hand:
Verder wel een interessant programma waarin vele dingen voorkomen die we mee (kunnen) maken
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Plaats reactie