Nieuwe chat! Zie dit topic.

Brief aan mijn lief die nu ergens op de wereld is

Gevoelens die je met de wereld deelt
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

Brief aan mijn lief die nu ergens op de wereld is

Bericht door EmmaJJ »

een brief aan een denkbeeldige lief



Dag lief,

Ik schrijf deze brief aan je. Ik ken je, al weet ik nog niet eens wie je bent, ik ken je.
Weet je wat zo vreemd is? Dat je al deze tijd gewoon zo maar rondloopt op deze wereld, dingen beleefde, dat je vrienden hebt die ik niet ken. Nee, ik ben niet jaloers. Ook geen: “Waar was je al die tijd?” Ik was er zelf immers nog niet.
Maar nu ben je er, en dat is mooi. En spannend. Je moet een beetje voorzichtig met me zijn. Ik was al vrouw in een relatie, maar probeerde aan de verwachtingen van een man te voldoen. Mezelf zijn gaat me steeds beter af, maar in een relatie gaat dat weer spannend worden. Mogen we dat uitproberen, jij en ik, met teder vallen en liefdevol opstaan?
En sex? Goh lieverd, ik ben maagd. Wil jij me leren om van mijn lijf te houden? Ik ben zelf al wat voorzichtige stappen aan het zetten.
Ik vraag nogal wat van je, besef ik. Ik heb verwachtingen, maar ik wil jou alle ruimte geven om daar iets van te maken wat mijn verbeelding te buiten gaat.
Wat ik te geven heb? Een groot hart, een ruim hart. Een intens beleven van de wereld dat ik graag deel. Zielsverbondenheid, vertrouwen, diep vertrouwen in ons. Liefde voor ons en het leven.
Gebruikersavatar
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Brief aan mijn lief die nu ergens op de wereld is

Bericht door AstroNoud »

Heel mooi geschreven Emma!
I will not yield!
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Brief aan mijn lief die nu ergens op de wereld is

Bericht door Hrafn »

Je inspireert me tot het schrijven van een eigen brief naar mijn toekomstig lief, @EmmaJJ

Dag lief van later,
Wat fijn dat je er bent, ergens, waar dan ook. Zullen we dansen? Dan dans ik door mijn verdriet en mijn pijn naar de lichtheid en liefde, dan dans ik mijn leven en jij het jouwe en op de grens ontmoeten we elkaar, daar waar de verbinding is.
Ik ben in beweging, ik mag nu zijn wie ik ben, maar, jeetje, wat is dat kwetsbaar! Wil je voorzichtig met me zijn, met mijn lijf dat zich nog aanpast. Voorzichtige aanraking waar het kan. Mag ik jou liefhebben zoals je bent met alles wat er is? Ik ben een heel pakketje maar jij vast ook, jij hebt ook een leven geleefd met vreugde en pijn zoals ieder mens.
Mag ik met jou verder dansen door het leven? We dansen een gezamenlijke dans en ook onze afzonderlijke dansen.
Mooi mens, ooit zal ik jou ontmoeten.
Met een hart vol liefde,
Hrafn
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

Re: Brief aan mijn lief die nu ergens op de wereld is

Bericht door EmmaJJ »

Hrafn schreef: 30 jan 2019, 16:16 Je inspireert me tot het schrijven van een eigen brief naar mijn toekomstig lief, @EmmaJJ

Dag lief van later,
Wat fijn dat je er bent, ergens, waar dan ook. Zullen we dansen? Dan dans ik door mijn verdriet en mijn pijn naar de lichtheid en liefde, dan dans ik mijn leven en jij het jouwe en op de grens ontmoeten we elkaar, daar waar de verbinding is.
Ik ben in beweging, ik mag nu zijn wie ik ben, maar, jeetje, wat is dat kwetsbaar! Wil je voorzichtig met me zijn, met mijn lijf dat zich nog aanpast. Voorzichtige aanraking waar het kan. Mag ik jou liefhebben zoals je bent met alles wat er is? Ik ben een heel pakketje maar jij vast ook, jij hebt ook een leven geleefd met vreugde en pijn zoals ieder mens.
Mag ik met jou verder dansen door het leven? We dansen een gezamenlijke dans en ook onze afzonderlijke dansen.
Mooi mens, ooit zal ik jou ontmoeten.
Met een hart vol liefde,
Hrafn
Kippevel